10.05.2016

Fumatorii sunt in pas cu moda

    Nu stiu daca este moda, fita sau sa clasez personalizarea obiectelor ca fiind altceva. Unii aleg sa-si personalizeze husa telefonului, altii isi personalizeaza masina, isi personalizeaza laptop-ul, tricoul, dar, mai nou, in randul fumatorilor, este la moda sa-ti personalizezi bricheta.
     Nu este de ajuns ca piata este plina de brichete cu Superman, Batman, cu gagici, cu peisaje, cu masini si alte cele. Este necesar sa ne personalizam o bricheta cu numele persoanei pe care o iubim. Am vazut foarte multe astfel de brichete in mainile trecatorilor.
     Daca ea ne-a spus sa purtam ceva simbolic intotdeauna la noi, atunci cand mergem pe undeva, noi, barbati de casa si cu inima mare, ne-am zis sa personalizam brichetele, ca astea oricum le luam cu noi fiindca este necesar sa fumam.
     Nu stiu cati din acestia poarta bricheta pentru faptul ca este personalizata cu numele sau chipul iubitei sau pentru ca este necesara pentru aprinderea tigarilor. Am putea face un studiu pe caz pe subiectul asta (zisei sarcastic in privinta celor care sustin examenul de licenta de curand).
     Daca ne dorim brichete personalizate in buzunar avem doua posibilitati:
1. sa le cumparam personalizate si sa ne bucuram de ceea ce ne este impus sa vedem pe brichetele din comert
2. sa ne personalizam propria bricheta cu ceea ce ne dorim
     Costul in privinta personalizarii este infim si nu ne costa cu nimic mai mult fata de o bricheta deja personalizata si pusa la vanzare. Aceste brichete personalizate pe exterior nu ofera posibilitatea "imprimeului" sa se decoloreze din pricina gazului, astfel incat sa ne bucuram cat mai mult timp de imaginea brichetei noastre.
     Nu sunt fumator. Am fost fumator, timp de sase luni, dar m-am lasat. Nu stiu daca am sa mai reapuc vreodata de tigari, dar daca am sa o fac, atunci, indiferent daca vor mai fi la moda sau nu brichetele personalizate, tot imi voi personaliza bricheta si o voi purta pentru simbolistica acesteia, cat si pentru scopul pentru care a fost creata.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!