03.05.2016

Care este rolul balustradelor?

     Imi amintesc ca atunci cand eram mic, faceam o multime de nazbatii, de cele mai multe ori, imi puneam viata in pericol. Dupa povestirile mamei, era sa mor de doua ori, dar iata, ca am avut putin noroc si parinti atenti si astazi scriu acest articol.
     Nu am umblat la prize la fel ca majoritatea copiilor, ci cele mai multe tentative ale mele au fost de a ma arunca de la inaltime. Cum prindeam unda verde, cum ma dadeam jos din pat si ma duceam spre balcon.
      Daca ma intrebati de ce faceam asta, nu as sti sa va dau un raspuns. Poate, la varsta aceea, aveam impresia ca oamenii pot zbura.
      Ai mei au observat acest lucru si deja devenisem o grija prea mare. Unul din ei trebuia sa stea neaparat langa mine sau ma incuie in camera. Cum solutia lor era una provizorie si nu dadea roade, au montat o balustrada exterioara din sticla si tije din aluminiu, destul de inalta incat sa nu ma pot arunca peste si ingenios facuta incat sa nu am spatiul necesar intre tijele de aluminiu sa ma strecor. Foarte eficient pentru urmatorii doi ani, pana mai cresteam si puteam constientiza pericolul, doar ca acestia nu au anticipat un lucru: acea balustrada din sticla si aluminiu, au dat o nota de atractie balconului astfel incat m-au determinat sa nu mai plec de acolo. Din acel moment, mi-am pierdut si "chemarea" de a ma arunca de la inaltime si stateam pe balcon cu jucariile, admirand balustrada cea noua.
      A avut loc aceasta intorsatura brusca care i-a surprins si pe ei. Inaltimea balustradei nu a mai fost necesara in acest caz. Cine s-ar fi gandit la asta?
      Deci, care le este rolul? Sa ai balustrade de exterior din inox inseamna sa fii la moda, dar mai reprezinta si un grad sporit de siguranta pentru copii, evitand sa se intample anumite lucruri neplacute.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!