In lumea in care traim exista oameni care se angajeaza in cadrul unei companii si oameni care-si creeaza o companie.
Indiferent de domeniul in care se lucreaza, indiferent cat de mare sau mica este afacerea, aceasta are nevoie de servicii de contabilitate.
Un
contabil are misiunea de a se ocupa de inregistrarea documentelor si
organizarea acestora, realizarea unei analize asupra afacerii in fiecare
luna, evidenta, calcul si multe altele.
Intr-o firma nu trebuie
sa mergem pe premisa "un om bun la toate". Un patron nu se poate ocupa
de partea de contabilitate fara cunostintele necesare,nici o secretara si nimeni altcineva. Fiecare
angajat trebuie sa faca treaba pe care este calificat sa o faca.
O
greseala pe care o fac firmele noi este de a nu-si angaja un contabil.
Aleg aceasta metoda pentru ca serviciile de contabilitate se platesc si
astfel scutesc niste bani dar neangajand un contabil, vor exista alte
pierderi prin alte parti. De toata aceasta treaba aceasta cine se va ocupa?
Secretara? Directorul? Patronul? Nici unul din ei nu au cunostintele
necesare si nu sunt apti pentru asta. La companiile foarte mari, exista
mai multi contabili angajati, nu doar unul singur. Cred ca totul tine de
mentalitatea oamenilor de afaceri. Undeva exista un raport intre
investitie si profit. Investesti in firma ta azi pentru a scoate profit
maine. Angajezi un contabil pentru ca profitul dvs. sa fie sigur, bine
gestionat si reprezentat oficial prin cifre, pe hartie. Cea mai
importanta misiune, privita din ochii angajatorului, este de a plati cat
mai putin la stat si corect, iar de acest lucru se ocupa tot contabilul. Deci, iata
cum ne invartim intr-un cerc dar in mijlocul cercului sta doar
contabilul.
Investeste cu cap in viitorul companiei dvs. Asigurati-va ca aveti o firma de evidenta contabila partenera, pentru siguranta afacerii si optimizarea venitului.
0 ♥♥♥ care bat:
Trimiteți un comentariu
Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!