26.06.2016

Afla ce iti rezerva viitorul

     Lumea este curioasa in ceea ce-i priveste viitorul. Cu totii si-ar dori sa aiba acces de a vede ceea ce le rezerva viitorul. Sunt de parere ca, pe langa faptul ca acest lucru este imposibil, nu ar rezolva foarte multe lucruri. Viitorul se construieste in urma actiunilor noastre prezente. Ceea ce facem astazi, ne influenteaza viitorul. Deci, ce facem pentru viitorul nostru?

     Nu trebuie sa lasam timp mort in viata noastra. Trebuie tot timpul sa facem ceva, care sa fie constructiv, pentru a ne putea dezvolta, atat pe cale personala, cat si pe cale profesionala. Acest lucru ne determina sa ne gandim la urmatoarele aspecte: Cand vom avea propria casa? Cand vom avea propria masina? Cand ne vom construi o familie?
     Raspunsul acestor intrebari se afla la noi. O familie nu este atat de greu de format pe cat e cumpararea unei locuinte. Traim in vremea in care salariile sunt de o mie de lei iar garsonierele sau apartamentele ajung la preturi exagerate, mai ales in Bucuresti. Acest lucru m-a facut sa ma gandesc la alte locuri din tarisoara noastra in care ma pot refugia cu persoana iubita, in care putem trai decent cu un salariu mediu. Nu ne dorim mai mult decat o viata linistita in cuibusorul nostru de nebunii.
     Banii nu erau suficienti, dar asta nu ne-a oprit in calea noastra spre succes. Nu ne-am multumit cu o garsoniera fiindca spatiul este destul de mic iar, mai tarziu, o sa apara si un copil si atunci...Ce ne facem?
     Am pus ban pe ban (in stil american) si am mai facut un mic imprumut la banca si am inceput sa cautam apartamente de 2 camere in Cluj. Am considerat orasul Cluj ca fiind un oras ideal pentru noi iar apartamentul gasit ne-a depasit asteptarile. A fost mai bine decat ne-am asteptat. Tu ce mai astepti?

Eden Imobiliare str. Dorobantilor nr 42 Ap 14 Et 1 Cluj-Napoca, Romania 400117 
Phone: 0371376027
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!