27.06.2016

Duxy la doctorul veterinar

     Buna dimineata,




     Am sa incep acest articol prin a va povesti o intamplare reala pe care am avut-o cu catelul meu. Numele lui este Duxy, un catel de talie mica, ideal pentru a locui intr-un apartament, de culoare neagra, in varsta de cinci anisori. Duxy este sufletul familiei, este indragit de toata lumea, in special, de catelusa vecinei Ionela, un catel de aceeasi rasa care-i face ochi dulci si care da din coada de fiecare cand il vede. Asa este cu dragostea intre caini, la fel ca la oameni.


Intr-o dimineata stateam la masa si savuram cafeaua in timp ce ma gandeam: "Ce m-as face daca ar pati Duxy ceva? Nu vreau sa-mi imaginez acest lucru". Sa nu ma intrebe nimeni de ce am avut acele ganduri brusc, fiindca nu as sti sa va raspund. Totul a fost ca o premonitie, urmand ca peste trei zile, scumpul nostru catel sa nu mai fie atat de vesel si sa nu mai manance. Am intrat in panica imediat, l-am urcat in masina si am mers la doctorul veterinar. Mi-a spus ca are un fel de infectie in corp si ca-i va trece daca va lua in urmatoarele zile niste pastile prescrise de el. Eu il doream pe Duxy sanatos de indata ce ieseam pe usa cabinetului. 





      Zis si facut! Am cumparat de la farmacia veterinara medicamentele prescrise si l-am dus acasa. In aceste zile m-a framantat gandul ca Duxy ar putea pati ceva si mai rau. Trecand cateva zile de tratament iar Duxy nu arata nici un fel de imbunatatire a starii de sanatate, am pus mana pe telefon si am sunat un prieten, care a lucrat la un adapost pentru caini si i-am cerut sfatul. Acesta mi-a recomandat un doctor veterinar in Sibiu foarte bun, cu care acesta a lucrat si m-a asigurat ca ceea ce va spune acel domn, este 100% adevarat.





      Nici nu am mai stat pe ganduri. In cateva minute am fost pregatit si m-am urcat in masina impreuna cu Duxy iar urmatoarea destinatie a fost Sibiu. Ajuns la fata locului, doctorul veterinar ne-a poftit cu caldura inauntru. La o prima examinare a lui Duxy acesta a constatat ca micutul nostru patruped trebuie sa sufere o mica interventie chirurgicala. "E periculos? Va pati ceva?" au fost primele intrebari pe care i le-am adresat. M-a linistit spunandu-mi ca nu este ceva grav si ca am facut bine ca am ajuns la timp. In mai putin de o ora, Duxy va fi ca nou.





Cum a fost? Exact asa cum mi s-a spus!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!