04.06.2016

Alegerea ideala in materie de mobila pentru dormitor

      Majoritatea tinerilor care-si formeaza o familie, le este greu in privinta locuintei, unii dintre ei alegand sa locuiasca cu chirie sau sa stea acasa la mama si la tata, ceea ce nu recomand. Tinerii trebuie sa aiba propria lor locuinta si propriul lor dormitor (cuibusor de nebunii). Cum se desfasoara lucrurile pe la noi, este ceva mai greu, dar nu imposibil. Exista solutii pentru achizitionarea unei locuinte si solutii pentru achizitionarea pieselor de mobilier pentru dormitor. Aveti posibilitatea sa apelati la rate pentru asta. Sa va faceti toate cumparaturile necesare, sa va decorati dormitorul asa cum vreti voi, cum va place si sa platiti lunar o suma modesta de bani. Dormitorul trebuie sa arate bine, chiar daca nu intra mai multe persoane inauntru. Acesta trebuie sa arate bine pentru voi ca sa aveti un somn odihnitor si ca sa va petreceti cele mai frumoase momente din viata intr-un ambient placut.

      In functie de preferintele noastre, pretul variaza. Piesele de mobilier difera la pret in functie de materialul sau combinatia de materiale din care este confectionat, calitatea finisajului si design-ul acestora. Un dormitor format din piese de mobilier noi si asortat cu peretii si lenjeria de pat, da o nota de rafinament si eleganta ca pana si musafirii pe care-i inviti sa-ti vada dormitorul, sa ramana cu gura cascata si o sa fie invidiosi de alegerea facuta.

      Am pasit in locuintele multor oameni si vreau sa exprim ceea ce am vazut in doar cateva cuvinte: "Este foarte greu sa asortezi.". Daca, de data aceasta, am cumparat perdele galbele, maine iau canapea mov, poimaine fotoliu albastru, apoi o masa maro, un birou negru s.a.m.d. o sa ajungem sa avem o locuinta multicolora. Acest lucru nu este de ajuns de neplacut ci conteaza foarte mult si felul cum sunt asezate intr-o camera determina frumusetea locului. De multe ori, inspiratia proasta strica si poate aduce o nota destul de scazuta felului in care arata un dormitor. Un obiect nesortat intr-o camera in care totul este asortat este ca o pata pe o bluza alba.

     Dormitoare am vizitat mai putine fiindca nu multe persoane m-au invitat sa le vad dormitorul (cu exceptia fostelor prietene), dar mi-a fost dat sa vad ca inspiratia si ingeniozitatea unor oameni creeaza lucruri frumoase si m-a facut sa-mi doresc sa am parte si eu de un asa dormitor, facandu-ma sa-mi imaginez cum ar arata dormitorul meu perfect. In acelasi timp, mi-a fost dat sa vad si cazuri nefericite de dormitoare care aratau ca naiba, fara pic de culoare si mobila era fara nici-un model si aranjata alan-dala.

     Ceea ce mai este de subliniat este faptul ca, pe langa mobila din dormitor, oamenii fac acel loc minunat si atmosfera placuta. Ei sunt cei care coloreaza practic totul in jurul lor prin iubire iar daca pun iubirea in alegerea lor in materie de mobila pentru dormitor, atunci, cu siguranta, va iesi ceva frumos.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!