29.03.2017

Arunci ceea ce poti refolosi

Amintiri din copilarie...

    De data aceasta am sa va povestesc ce faceam in urma cu cativa ani, pe vremea cand eram ''bata'', afon, paralel, zero cu domeniul tehnologiei. Pe vremea aceea eram la liceu si aveam mare nevoie de un calculator si o imprimanta multifunctionala pentru referate si proiecte. Cu greu, din pricina problemelor financiare, am reusit sa le cumpar pe amandoua, la pachet.
    Laptopul a fost unul de performanta medie, nu cautam gaming sau grafica ci doar lucru. Imprimanta a fost cea care m-a interesat in mod deosebit deoarece aveam nevoie sa printez sute de pagini. Cum orice resursa este epuizabila, a sosit si ziua in care tonerul s-a golit, l-am aruncat si mi-am cumparat altul, asta timp de un an de zile, pana cand, un prieten a trecut pe la mine si ne-am dat in vorba despre aceste tonere, spunandu-mi ca sunt reincarcabile. Prima reactie a fost sa-mi trag o palma peste frunte si sa constat prostia si risipa pe care am facut-o timp de un an. Un toner refill Samsung este mult mai ieftin iar daca cumpar tusul la sticla si reincarc acasa, fac o economie enorma.
     Acesta mi-a aratat cum se face reincarcarea unui toner pentru a nu afecta nimic din functionalitatea aparatului. De atunci, reincarc la 4-6 saptamani tonerul si realizez o economie de cel putin 30 lei la fiecare reincarcare, facand acest lucru de acasa.
     Au trecut peste trei ani de atunci si daca trag o linie, am realizat o economie imensa, bani care se duceau pe cumpararea de tonere de fiecare data cand ramaneam ''pe dreapta'' sau ''in pana prostului'', cum o spun unii soferi.
Daca mai sunt persoane ca mine si citesc acest articol, ma bucur ca i-am ajutat sa-si dea seama de aceste lucruri si incepand de astazi, o sa reincarce acasa tonerele. Daca nu mai sunt persoane ca mine, atunci pot spune ca am fost cel mai fraier. (Smiley Face)
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!