29.03.2017

Functie demna de birou managerial

     De doua saptamani, in cadrul emisiunilor tv se tot discuta despre multinationale si cum actualului guvern ''i s-a pus pata'' pe aceste companii, care, dupa parerea mea, sunt firmele care ofera cea mai larga oportunitate de angajare si avansare si singurele care angajeaza periodic datorita dezvoltarii continue.
    Lucrez in cadrul unei multinationale si sunt mutat de curand dintr-un birou in altul, dintr-o locatie in alta, cat si functia schimbata. Ma declar pe deplin multumit de raportul ore muncite vs salariu. Singurul incovenient pe care l-am intampinat la mutarea in noua locatie a reprezentat-o biroul de lucru, fiind unul vechi, din lemn, care nu arata foarte bine.
Am inceput sa ma plang in stanga si-n dreapta ca nu sunt in regula conditiile de lucru, ca nu pot lucra in acest mediu, drama la puterea a zecea (pe fundal lipsea ploaia si un sunet de vioara) si, intr-un final, mi-au spus ca imi pot alege singur biroul de lucru. Imediat m-am gandit la un birou managerial demn de mine iar daca functia este in raport cu conditiile de lucru, atunci mi-am ales cel mai cel birou.
Imediat ce a sosit biroul, am fost asaltat de colegii mei, sa-l vada, sa-l atinga, sa se bucure de el. A fost un impact vizual pozitiv si neasteptat. Abia dupa ce mi-am asezat absolut toate lucrurile in birou am constatat cat de mult spatiu imi ofera si ca este ceea ce mi-am dorit de la bun inceput.
     Comoditatea si lejeritatea reprezinta primii factori anti-stres de la lucru. Atunci cand indeplinim aceste doua conditii, putem spune ca lucram optim intr-un mediu de lucru corespunzator.
     De aceea, in procesul de asigurare al conditiilor de lucru, pot spune ca sunt ''pro'''firmelor care se gandesc la acest lucru si pun in practica. Cat despre ceilalti, ar trebui sa se gandeasca la sanatatea angajatilor si la procentul de scadere a capacitatii de lucru care afecteaza in mod direct firma.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!