26.01.2012

In umbra...



Astazi se pare ca este o zi activa pe blogul meu dupa 48 de ore de inactivitate datorita lipsei curentului electric datorata vremii nefavorabile . Sunt deja la al 3-lea articol pe ziua de azi...

Am hotarat sa imi sterg contul de facebook (pagina VIZIUNI DIN VIATA) de pe facebook cat si contul de twitter .Deci din acest moment nu mai pot fi gasit pe facebook si twitter .
Pagina ,,FAN-BLOG JESSIE J!" care imi apartinea , a fost si ea stearsa de pe facebook.
Tot de azi m-am hotarat ca mesajele primite in care persoanele nu se semnezeaza (fie pe blog , fie pe mail) nu le voi baga in seama si nu o sa raspund la ele . Deci va rog sa va semnati cand trimiteti un mail ...



Share:

3 comentarii:

  1. si banuiesc ca esti in euforie ca ti-a venit curentul :) eu stau la bloc si nu am patit-o dar cred ca si eu as face urat 2 zile fara curent de orice fel.
    spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. S-au rupt fire de pe Inalta tensiune Totul pe o raza de 30 km in jur (fie oras sau sat) nu au avut curent !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!