22.01.2012

Interviu - C.L.M'S BLOG

Asa cum am promis , de azi voi avea in fiecare duminica sectiunea INTERVIURI . Primul interviu a fost acordat de Monica Lavinia (C.L.M.'S BLOG)
Iata interviul...

Care este numele tau ?
Monica


Ce ne poti spune despre tine ?
Paai, sunt studenta, imi place sa desenez, vorbesc mult (si prost uneori, hi hi)… hmm… si mai multe o sa aflati daca dati o fuga pe blogul meu .
 

De cat timp ai intrat in aceasta lume a blogurilor ?
1 an si ceva.

Ce te-a determinat sa iti creezi un blog ?
Hmmm, cand am inceput sa scriu pe blog treceam printr-un moment dificil al vietii mele si astfel aveam nevoie de un loc unde sa-mi astern gandurile.

Care este adresa blogului / blogurilor tale ?
Bloguri, da:
http://crazy-in-loveee.blogspot.com/

http://inlovewithmanicureandmake-up.blogspot.com/

Dati 5 bloguri pe care le urmariti cu placere : .
Sincer sunt mai multe si nu vreau sa uit pe nimeni.


Poti determina persoana care se ascunde in spatele monitorului dupa ceea ce scrie pe
blog ? Daca da , argumenteaza !
Nu chiar, unii isi ascund adevarata identitate.

Ce sfaturi le dai altor bloggeri ?
Sa nu uite ca au totusi o viata de trait…

Finalul iti aparine , trasmite un mesaj tuturor celor ce citeste acest interviu .
Nu imi vine nimic acum, dar va salut si va pup dulce.

Share:

7 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!