21.01.2012

O noua zi de duminica ... o noua perspectiva !




Am tinut secret pana in acest moment dar acum a sosit momentul sa aflati .
De acum inainte in fiecare duminica voi avea sectiunea ,,INTERVIURI" .
Am pregatit un interviu ,,stass" care va fi acordat fiecarui blogger pe care l-am cunoscut . Nu voi face o lista cu prietenii mei bloggeri fiindca nu vreau sa fie interpretata ca o ,,lista de asteptare" . Saptamanal voi lua cate un interviu fiecarei persoane ... O sa fiti contactati pe privat unde o sa va las si intrebarile la care trebuie sa raspundeti .
Nu va necajiti daca in aceasta duminica nu ati fost intervievati , veti fi saptamana viitoare , nu va pot lua la toti interviuri deodata .Rog rabdare si va astept maine pe blog cand o sa postez interviul . Cine a fost prima persoana intervievata? NU va spun...veti afla maine, dar o sa spun cateva cuvinte despre prima persoana intervievata : Este o fata minunata, deosebita , are un blog pe care il citesc zilnic si este prima persoana cu care am comunicat (din aceasta lume a blogurilor) ... . V-ati dat seama despre cine este vorba ?
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!