05.02.2012

Spune NU !!! ACTA

ACTA este un act guvernamental ce vrea sa distruga libera exprimare pe net.
Mai jos aveti un video care va explica foarte bine in ce consta acest act guvernamental ACTA !




Puteti ajuta semnand petitia , dand click pe urmatorul link : Semnare petitie ACTA













Poezie : ANTI-ACTA

Cum puteti avea dreptate
Intr-un caz fara aparte ?
Care cand s-a discutat
Usile ni le-ati incuiat .

Degeaba , nu am fost informati
In ce priveste acest tratat
Un act guvernamental semnat
Fara nici-un acord dat .

31 de tari au validat ,
Si-au semnat fara un cap ,
ACTA -demult ne-a denigrat
Si pe romani i-au enervat .

Zeci de campanii s-au lansat
Petitii s-au semnat ,
Contra ACTA s-a luptat
Si semnaturile le-am dat .

Cica are parti pozitive,
Dar de ce se tin ascunse partile negative ?
Sunt multe lucruri de aflat
Care ni s-au ascuns defapt .

Multe inca nu se stie
Ce se va intampla,
Insa daca nu se va semna,
ACTA fara internet ne va lasa .

Providerii ne vor controla
Mesajele ni le va consulta
Apelurile ni le vor asculta
Si viata privata nu vom avea .

Fii destept ! Nu sta degeaba
Alatura-te acestei lumi ,
Semneaza aceasta petitie
Pentru un internet ,,mai bun" .
Share:

7 comentarii:

  1. Unii oameni, care stau si cotrolează totu' departe de ochii lumii chiar nu ştiu ce să mai facă pentru a ne tăia dreptul la o opinie despre ce ne înconjoară şi la liberă exprimare. Stop ACTA!

    RăspundețiȘtergere
  2. STOP ACTA!

    Oamenii vor sa controleze tot, inclusiv pe noi, dar in orice caz nu o sa le reuseasca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am semnat si am dat mai departe! Acta este cea mai mare prostie care a aparut prin taramul fericit. Se mira si astia ce sa mai inventeze.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu Acta! Am semnat deja.

    PS: Mi se pare atat de dragut commentul adei - alta prostie aparuta pe taramul fericit. :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!