24.08.2011

Cateva semne de intrebare... ???

Ceea ce vreau sa scriu in acest articol este ca sunt unele persoane care scriu mesaje descurajatoare doar pentru faptul ca le place sa arunce ,,cu noroi" in altii . De cand am acest blog am invatat ca sunt multe persoane carora le plac ceea ce fac si tot atatea persoane carora nu le plac , si anume ...ce scriu pe acest blog .
De cand am intrat in aceasta ,,comunitate" a bloggerilor daca as putea spune asa , am intalnit multe persoane care au ales sa-si inchida blogurile sau sa inceteze sa se mai exprime public , stand in ,,umbra" doar pentru faptul ca au primit tot felul de mesaje descurajatoare sau mesaje ... hai sa le spun ...care nu sunt tocmai la locul lor .
Trebuie sa stiti ca sunt oameni cu rele intentii si ei chiar asta urmaresc si trebuie sa stim sa nu dam inapoi , sa continuam sa ne exprimam indiferent de cat incearca ceilalti sa arunce cu ,,noroi" in noi.
Asa ca dragi oameni , nu mai luati in considerare mesajele descurajatoare , si nu mai puneti la ,,suflet" astfel de lucruri .Faceti ceea ce va place , pentru ca in acest caz , scrisul pe blog este o pasiune ,o placere . Si o placere nu ne-o poate ,,reduce" sau interzica o alta persoana .
Share:

2 comentarii:

  1. De cand sunt in Blogosfera, nu mi s'a intamplat asa ceva si sper sa nu mi se intample nici de acum inainte. Tie ti s'a intamplat?

    RăspundețiȘtergere
  2. desigur , dar am invatat sa nu acord atentie unor vorbe rele ...
    Stiu sa merg mai departe indiferent de groapa care imi apare in fata ...
    Asa mi-au spus si cu poeziile compuse de mine , m-au descurajat , ba chiar si-au batut joc de poeziile mele si dupa ce am participat la un concurs national (pe tara) si am ocupat LOCUL 1 acum imi apreciaza munca si se rog de mine sa mai scriu poezii si sa le citesc ...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!