27.08.2011

Ce sunt unele lucruri care ne inconjoara...?!?

Probabil v-am facut deja curiosi dupa titlul articolului ... Astazi am sa clarific cateva lucruri...din propia mea initiativa si tot ceea ce voi scrie in acest articol este o parere , ideile mele si felul cum vad eu situatia !

Cu totii dam de oameni aroganti , care sunt plini de ura si vor numai raul , dar ne intrebam de la ce ,,pleaca"aceste lucruri ? Haideti sa incercam sa ,,sapam" undeva mai adanc la radacina si sa aflam...

Aroganta , ura , dispretuirea etc. (toate aceste sentimente negative) manifestate de om nu vin de nicaieri , vin din interiorul nostru . Acum depinde de noi daca vrem sa hranim altfel de sentimente .
Dumnezeu a creat omul , pamantul , tot...dar nu a creat raul (aceasta este viziunea mea) .
Raul si toate sentimentele negative este lipsa lui Dumnezeu . Unde nu este Dumnezeu este ura , este aroganta , este dispret...
Am sa va pun in practica o idee , poate asa veti intelege mai bine...
Exista frigul ? Va spun eu...TEORETIC NU EXISTA ! Frigul este definit prin lipsa caldurii .
Acest lucru se poate spune si la ce am zis eu mai sus , ura si toate sentimentele negative sunt reprezentate de lipsa lui Dumnezeu .
Cred ca v-am dat de gandit cu acest articol si ceea ce vreau sa spun este faptul ca totul depinde de noi , raul exista in noi numai daca noi vrem , daca il hranim ...
Eu zic ca niciodata nu trebuiesc hranite astfel de sentimente si nici accentuate...

Va multumesc !
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!