19.08.2011

Cum pot fi unii oameni....

Am avut ,,experienta" de a avea deaface cu un om , nu stiu cum il cheama , iar la varsta a spus ca are peste 25 , insa nu cred .
Sunt multe persoane pe acest Pamant , care incep sa te jignesc sau sa iti zica tot felul de lucruri ,,rele" doar cu scopul de a ,,te scoate din pepeni" dupa cum spun unii .
Probabil aceasta persoana nu ma cunoaste in viata reala , deoarece NICIODATA nu mi-am pierdut rabdarea in fata unei persoane sau in fata mai multor persoane . Nu am raspuns cu jigniri sau injurii atunci cand am fost jignit intentionat pentru a ma face si pe mine la randul meu sa aduc ofense acelei persoane .
Mai pe scurt : NU AM RASPUNS CU ACEEASI MONEDA !!!

Omul a inceput cu niste ,,copilarii" de genul , "unde ai invatat sa scrii" ; "unde ai invatat sa citesti" pana la momentul in care a inceput cu cuvinte jignitoare pe care nu le pot spune pe blog spre satisfactia lui de a citi , si nici din cauza ca blogul poate fi inchis datorita continutului nu tocmai ,,frumos" .
Spun doar ca persoana nu a adus injurii sau jigniri personale , ci doar la pasiunea mea , adica aceea de a scrie pe acest blog . Pe el acest lucru l-a deranjat si in urma mesajelor spera ca si eu sa il jignesc pe el , din pacate , l-am dezamagit .
Nu stiu de ce se ,,chinuie" acesti oameni sa faca asemenea lucruri , pentru ce ? isi pierde timp pretios pentru a-i provoca pe altii la injurii sau alte lucruri , de aceea am facut si acest articol , poate prin citirea lui , unii vor lua de seama si vor baga ,,la cap" unele aspecte legate de aceste lucruri .
Eu cred ca niciodata nu trebuie sa raspundem cu aceeasi moneda , nu uitati ca pentru fiecare vorba jignitoare/insulta/injurii fiecare ,,plateste" in aceasta viata , exact aceleasi lucruri pot spune si cu faptele lor . Noi trebuie sa ne vedem de treburile noastre pentru ca Dumnezeu nu doarme . Asta nu inseamna ca trebuie sa ne rugam pentru raul altuia , nu este bine , niciodata nu trebuie sa te rogi sau sa te bucuri pentru raul altuia .
...cam atat am avut de spus...poate daca mai imi amintesc cate-un detaliu am sa il scriu in continuarea acestui articol...
Share:

Un comentariu:

  1. stai linistit, si eu am avut o intamplare cam urata cu un tip de vreo 28 de ani, unii chiar nu gandesc prea mult :-j

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!