08.08.2011

Credibilul si increderea

Tot ce am sa scriu in acest articol sunt intamplari propii si concluzii trase de mine .

Un proverb spune : INCREDEREA SE CASTIGA GREU , DAR SE PIERDE USOR !!!
Stiam de mult timp acest proverb , dar greseala mea a fost ca nu i-am dat crezare . In schimb , am patit ca cineva in care castigasem incredere sa-mi intoarca spatele foarte repede .
Nu trebuie sa fii credibil , sa crezi imediat in cineva . Lumea de astazi au mai multe ,,fete" .Pacat insa... Dumnezeu ne-a dat pe Pamant sa supravietuim intr-o armonie unul cu celalalt , in schimb omul si-a ales sa-si construiasca o societate bazata numai pe bani , avere si tot ce tine de acest ,,tacam" .
Omul s-a adaptat , mai usor , mai greu , dar s-a adaptat .Cand cineva vine la tine zicand ca iti vrea binele , nu-l crede imediat , sunt foarte multi astfel de ,,binevoitori" pe Pamant ; care te pacalesc , ei in schimb iti vor raul .
Multe teorii se gasesc mai ales in cartile de psihologie a cuvantului ,,incredere" ; totul este teorie , si eu m-am ales cu o propie teorie : 
INCREDEREA - este acea ,,actiune" interioara bazata pe motivul castigarii unei sigurante intr-o persoana . 
 
Dupa ce mi-am facut o propie teorie , mai pot spune ca increderea in cineva poate fi o greseala . Ne incredem prea repede in cineva , si acest lucru ne poate afecta prezentul . Am invatat ca atunci cand vreau sa incap incredere intr-o persoana , am zis sa vad DACA POT avea incredere mai intai in acea persoana .
Dar tot dupa un timp mai indelungat de ,,cercetari"fata de acea persoana , si dupa ce ti-ai capatat increderea , dupa 2 zile , iti poti pierde increderea in el , in urma unor actiuni ale acelei persoane fata de tine . Dar nu avem ce face...este tipic omului din ziua de astazi...
Relatarea acestui articol consta in teorii propii cat si ilustratii propii fata de incredere , fapta din realitate nu va o pot spune .
La aceste lucruri am ajuns sa concluzionez , in urma intamplarilor din viata mea . Nu cred ca trebuie luat ca model , dar cred ca trebuie citit acest articol , mai ales pentru persoanele care se incred repede intr-un alt om . 

 
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!