11.08.2011

O intrebare interesanta...

Am sa va pun o intrebare pe care am gasit-o pusa pe site-ul www.tpu.ro si la care am raspuns .
_______________________________________________________

DjBlaze intreaba:
Tatal meu sa despartit de mama mea,el a stat un timp cu noi in kasa,dar a plecat,mai mult imi place la el,si vreau sa ma mut la el,dar mama mea nu e de acord.

Deci ma puteti ajuta?

Intr- ozi sa merg la taty si sa raman direkt.

Am spus mama nu e de nici o culoare de acord

Si eu vreau sa obtin asta 100%

Daka stiti alte metode,ajutati-ma.
________________________________________________________________

Raspunsul meu este urmatorul :

Intai vreau sa-ti spun ca nu este bine ceea ce faci . Sa-ti abandonezi un parinte pentru un alt parinte nu este deloc bine . soarta ti-a dat sa duci o povara si anume sa-ti vezi parintii despartiti , dar acum  Dumnezeu ti-a dat o misiune , si anume sa inveti sa fii jumatatea fiecarui parinte . Adica tu trebuie sa vorbesti , colaborezi , etc cu ambii parinti , nu trebuie sa-ti parasesti un parinte pentru un alt parinte.
 Mama ta , asa cum ai spus nu vrea acest lucru , poate ea stie anumite lucruri pe care tu nu le stii si nu vrea sa le stii si asta pentru binele tau . PAREREA MEA este sa ramai la mama ta , dar asta nu inseamna sa-ti abandonezi tatal. Te duci la el prin vizita , iti imparti timpul cu el , adica de ex. din 7 zile pe saptamana poti sta 1-2-3 zile cu tatal si restul cu mama . Acum depinde de tine...nu-ti stiu exact viata , dar sper sa te gandesti la spusele mele ...
Share:

Un comentariu:

  1. Foarte frumos raspunsul...
    Cred ca sfatul tau i-a fost de foarte mare ajutor

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!