07.08.2011

Jocurile de noroc

Jocurile de noroc sunt intalnite in locuri special amenajate cum ar fi cazinourile sau se mai gasesc si in baruri .
Eu NU sunt de acord cu jocurile de noroc .
Jocurile de noroc inseamna nefericire , acolo multi oameni isi pun foarte multi bani castigati prin munca la joc sperand sa castige inmultit , dar defapt pierzand . Jocurile sunt facute incat ,,casa" sa castige nu tu ca jucator .
Se intampla extrem de rar ca cineva sa castige , dar acea persoana care castiga acea suma de bani nu-i va merge bine in viata .
Uitati-va de exemplu la cei care castiga la loto , toti care au castigat s-a ales praful de castigul lor , dar ceea ce este mai important , s-a ales praful de viata lor , fie au avut accidente de masina sau alte necazuri , dar totul s-a ruinat.
Eu nu joc si nu am sa jo niciodata la jocuri de noroc . Norocul si-l face omul in viata singur (aceasta este parerea mea) . Ne-am invatat sa castigam bani usori , prin intermediul altor mijloace decat sa facem un ban prin munca noastra . Daca se poate , sa stam acasa si sa ne vina sutele de milioane...DAR NU SE POATE !!! si imi pare bine ca nu se poate face acest lucru .
Jocurile de noroc creeaza dependenta si ruineaza vieti , din toate punctele de vedere.
SFATUL MEU : NU JUCATI LA JOCURI DE NOROC !!!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!