10.10.2011

Comentarea unei ,,conversatii " - INTERESANT !!!


 Salut ! Ma numesc Adriana si ti-am citit blogul . Ti-am luat adresa de mail de pe blog si am decis sa iti scriu un email.Imi plashhe cum abordezi anumite subiecte si teme si am si eu o intrebare , daca se poate sa raspunzi pe blog pentru ca sigur vor fi si ceilalti interesati .


Intrebarea este : De ce intr-o conversatie intre un baiat si o fata , baiatul priveste in ochii fetei tot timpul conversatiei ? 


Iti multumesc anticipat si m-ai ajuta foarte mult daca ai raspunde la mail . Este o intrebare pe care mi-am pus-o si nu i-am gasit un raspuns inca pe internet , iar in viata reala toti au spus : DRAGOSTEA ... insa nu cred ca este doar acesta singurul motiv .


__________________________________

Acesta este mail-ul pe care l-am primit ieri la orele 15:04 de la o cititoare a blogului . Ca de obicei , pentru confidentialitate - adresa de mail nu a fost publicata si nici alte informatii legate de cel/cea care a trimis mail-ul , in cazul acesta fiind vorba despre o fata .
Adriana , sincer intrebarea si mail-ul tau le-am luat ca pe o provocare . Stii de ce ? Pentru ca sincer nu cred ca imi trecea vreodata prin cap sa abordez o astfel de ,,tema" pe blog , insa iata...datorita tie ...o fac .


Treaba consta in urmatoarele spuse :
Taramul de ,,prietenie" intre un baiat si o fata este foarte fragil , dar in cele mai multe cazuri acest taram este incalcat .Insa nu am spuso si nici nu neg faptul ca exista prietenii intre baieti si fete . Eu vorbesc la caz general...
1.Daca acest ,,taram" este incalcat ...DA... baiatul priveste fata in ochi deoarece simte ceva pentru ea , este indragostit de ea , asa cum au spus-o si altii ...dar mai este un lucru pe care multi nu il stiu si am sa ti-l spun .
2. In cazul in care exista DOAR PRIETENIE intre un baiat si o fata situatia sta astfel :
Prietenia dintre un baiat si o fata este foarte deschisa , cel putin din partea baiatului ... El vede in prietena lui o ,,liniste" , o apropiere sufleteasca , o persoana cu care poate vorbi si caruia ii poate spune tot ce are pe suflet . Pentru baiat , fata de langa el inseamna tot (REPET : DOAR IN ANUMITE CAZURI) ; el se deschide catre fata , el vrea sa o aiba alaturi de el pentru intodeauna , dar doar ca prietena si doar atat. (sunt multe cazuri) . Poate din cele citite si scrise de mine , multi nu-si vor da seama , multi nu vor constientiza aceste lucruri si vor spune : aaa...IMPOSIBIL ; Nu are cum... ; De ce ? etc. si multe semne de intrebare raman nedezbatute .
Incerc sa fac acest lucru pe cat mai scurt posibil pentru ca altfel ma intind cu articolul ....la zeci de pagini .
Mai spun odata : un baiat intr-o fata vede SIGURANTA ! Legatura de prietenie dintre un barbat si o femeie traverseaza mai multe nivele. De la o prietenie superficiala se trece la un anumit grad de intimitate si confort sentimental care pericliteaza prietenia sincera. Se ajunge in punctul in care la situatia in care pe masa rotunda a prieteniei sunt servite sentimente amalgamate si confuze. Intre cei doi prieteni se nasc sentimente de admiratie, toleranta, acceptare, afirmare si incurajare reciproca.
Deci , Adriana ...nu cred ca sunt in masura sa iti dau un raspuns clar , nici eu si nici altii care si au cunostinte in aceste domenii . Sunt probabilitati si pot fi doar discutate , nimeni nu le poate da verdicte .
Tot ce am vorbit aici am vorbit pe plan general , fara catalogari si am prezentat diferite situatii . Acum situatia din viata voastra reala poate fi alta si nu sunt in masura sa raspund . Nu eu sunt acolo sa traiesc , nu eu sunt acolo sa aud si nu eu sunt acolo sa vad , deci nu eu pot da un raspuns 100% !
Share:

Un comentariu:

  1. Frumoasa explicatieeee!>:D<

    Ti-am mai zis ca imi place modul tau de gandire.>:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!