27.10.2011

Trecerea ,,prin timp"



Nu stiu ceilalti ce parere aveti despre trecerea timpului , insa eu cred ca acesta trece foarte repede .
Nu-mi pot explica unde mi s-a dus copilaria , unde s-au dus toti acest ani ...
Si in prezent simt cum timpul trece neiertator , plasarea mea in timp ar fi ca un contrast dintr-o micuta furnica si un obiect de 200 m inaltime.
De cand am intrat clasa a XII-a ; nu mai am timp de absolut nimic . De luni pana vineri scriu si invat caci sunt ultimul an si ma asteapta bacul . Sambata scriu si invat la ce mi-a mai ramas si la ce ne-a dat de scris si de invatat dupa o saptamana pe cealalta . Zilnic ma trezesc la ora 7:10 dimineata , ma duc la scoala , vin...scriu ...invat...putin...foarte putin timp la pc si somn... - acesta este programul meu de luni pana vineri , iar sambata , in afara de trezirea de dimineata , restul este neschimbat . Pot spune ca astept ziua de duminica ca pe o zi spectaculoasa , fiind singura mea zi libera de relaxare , asta daca am noroc sa ma relaxez si sa nu se iveasca alte lucruri si sa fiu nevoit sa fac alte lucruri sau sa plec prin ,,alte parti" .
Ma simt parca plictisit de acelasi program mereu , de aceleasi lucruri , dar si in acelasi timp ...obosit .
Insa privesc cu incredere inainte , stiind ca intr-un viitor apropiat sau indepartat (depinde cum vedem noi situatia) , aceste lucruri se vor termina si vor veni altele noi . Iar dupa ce fac aceasta trecere , ma voi gandi si imi va fi dor de acest program ...tipic omenesc bineinteles...doar sunt om .Stiti cum spune omul ...cand e vara...zice ca abia asteapta iarna ca mai pune o patura pe el...iar cand e iarna spune ca abia asteapta vara ... cam asa sunt si eu in aceasta privinta , doar ca eu sunt hotarat de ceea ce vreau sa fac in viitorul meu .
Share:

3 comentarii:

  1. Ehe, asa e cand esti stii ca te asteapta un examen greu :) Dar mi se pare ca te cam stresezi, eu nu scriam atat :)) nici nu am invatat atat:D:)

    Am inceput sa invat cu vreo 2 luni de Bac:) si nu am fost cine stie ce stresata, dar acum te inteleg ca pe voi nu va mai lasa sa copiati :)

    Oricum bafta multa, o sa ai nevoie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este vorba doar de copiere , caci eu nu ma duceam la bac fara sa invat nimic doar cu ,,gandul la copiere" .
    Noi avem ,,probleme" cu o materie la bacalaureat ... noi ne chinuim si lucram atat de mult si speram la o nota de 5-6 max 7 la acea materie pentru ca nu stim mai nimic la acea materie ... iar in aceasta situatie ne pasam vina unii pe altii , dar toti am fost de vina , atat sistemul de invatamant cat si noi . Nici nu ne-a predat ...nici noi nu am invatat si ne-am trezit in ultimul an ca ,,aolo...avem bac" si trebuie sa facem ce n-am facut 3 ani si ceva de zile...iti dai seama ce greu ne este...

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal ca este greu, eu ziceam de copiat pt. ca atunci cand am dat eu s-a copiat foarte mult, iar unii din colegii mei habar nu aveau nici sa scrie si au luat note mai mari.. au venit pregatiti sa copieze;)


    Stiu ca e greu sa recuperezi, dar ce sa faci:) TREBUIE!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!