03.10.2011

Dezamagire si amagire...



 (Imaginea este preluata de pe internet)

NU am sa spun chiar amanuntit cazul...dar am sa va generalizez situatia in care am fost pus in ultimele zile...
Pur si simplu mi se taie creanga de sub picioare doar din cauza arogantei si pur si simplu cei din jurul meu nu se gandesc ca imi fac mai mult rau si ca imi complota viitorul , daca vor continua tot asa...vor reusi ...sa ma lase fara un viitor sigur .
Firul dintre CONSTRUCTIVITATE si DISTRUCTIVITATE este foarte fin , daca vor reusi sa ,,ciupeasca" putin din partea negativa...vor ajunge acolo cu totul...
Ce pot sa spun ...persoane dragi , prieteni si tot felul de oameni de la care nu ma asteptam la aceste lucruri imi intorc spatele...doar pur si simplu din ura pentru a ma vedea cum ma ,,chinui" acum de unul singur sa mut munti . Am sa incerc...o sa ma straduiesc...am sa muncesc...doar cu speranta ca VOI REUSI SINGUR !
Share:

3 comentarii:

  1. Imi pare rau pt tine esti un baiat care meriti multe, dar astia-s oamenii si trebuie sa le demonstrezi ca poti si singur!>:D<

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc...si eu lupt din 2 motive:
    - lupt pt ca este viitorul meu in joc
    - lupt ca sa le arat celorlalti ca vreau si pot ...si celor care au avut aceasta satisfactie de a-mi face rau...o sa se stranga de gat atunci cand o sa reusesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine! o sa reusesti!>:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!