08.10.2011

O mica schimbare ...



Pot incepe articolul prin a spune ca ma simt mult mai bine...mi-a mai trecut din raceala ...sunt optimist si sper ca in 24 de ore sa ma fac bine definitiv .
Acum ma relaxez pe melodiile Jessie J - L.O.V.E si ,,Rainbow" si mi-a venit in cap o idee ...sau mai bine zis o intrebare pe care am zis sa o abordez pe blog...pentru ca nu-i gasesc raspunsul...
Azi m-am gandit sa ma ,,uit" putin prin trecut si am observat un lucru... de cand sunt cu liceul...singurele lucruri pe care le fac este LICEU-ACASA-SCRIS-INVATAT-PC-SOMN ...si tot asa...
E drept faptul ca m-am plictisit de acest ritm...in aceleasi zi...aceleasi programe...aceleasi lucruri de facut... nu a intervenit nici o schimbare...nimic pana acum ...
De cand am inceput clasa a 12-a ...singura schimbare am avut-o saptamana aceasta...am fost racit bocna...dar a fost o ,,schimbare negativa" pentru ca am fost racit...
Nu stiu ce sa fac...as pleca in calatorii...m-as urca pe munti...m-as duce pe Luna...as face ceva sa schimb ritmul acesta...dar nu stiu ce anume...Spun faptul ca nici timpul nu este de partea mea...si nici nu prea am timp...dar totusi...
Habar nu am ce sa fac...dati-mi voi cateva idei...
Share:

Un comentariu:

  1. :-? pai ti-as da idei, dar sincer n-am:) mai ales acum cu vremea astaaaaaaa:-s cam asta e si programul meu:-s plictisitor dar... :)

    Te pup:X

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!