05.03.2014

Am imortalizat nunta intr-o...fotografie?

Nunta...

El:

Era totul gata. Simteam cum pulsul inimii mi se accelera iar ticaitul ceasului se afunda in decorul plin cu alte sunete, probabil sa uit de timp si de felul cum acesta fuge. Doar ca acum, acesta sta pe loc, poate din cauza emotiilor, cine stie... Poate are si el emotii pentru mine, nu?
Ma pregatesc sa ies din camera cu acelasi curaj cu care am venit pe lume. E nunta mea, un moment foarte important care este trait la intensitate maxima. Unii plang la nunta, altii rad si sunt veseli, dar eu cum sunt? Eu sunt incantat, fiindca am alaturi de mine cea mai frumoasa si speciala persoana din lume, care ma intelege, care ma iubeste, imi este alaturi si careia ii daruiesc sufletul meu si-i asez in palme inima mea.
Dupa o perioada foarte scurta de timp dupa ce-am cunoscut-o, mi-am dat seama ca ea este aleasa si reprezinta viitorul meu. Cum as putea sa neg? Nu am avut multe iubite, doar doua in afara de ea. Relatii care s-au consumat rapid si nu au rezistat celui mai important test: timpul. De cand am cunoscut-o pe ea, intotdeauna am fost foarte fericit sa fiu langa ea, sa-i simt caldura corpului si sa-mi fie aproape (mereu m-am simtit bine in preajma ei). Lucru care ne-a unit in trecut iar nunta va lega aceasta uniune pentru totdeauna fiindca o doresc aproape pentru tot restul vietii. Am imortalizat nunta intr-o singura fotografie. Cum am reusit asta? Eram in cautare de fotograf pentru nunta. Cum il puteam alege pe cel mai bun? Am spus: "As dori sa imortalizez nunta intr-o singura fotografie...". Cine a stiut la ce ma refer, a avut de castigat fiindca acela a urmat sa ne fie fotograf. O singura persoana a stiut si mi-a soptit la ureche asta. Acesta este un adevarat fotograf de nunta.
Oare EA cum este?


EA:

"Oare EL cum este?", mi-au fost primele cuvinte in gand. Asteptam de mult sa imbrac rochia de mireasa iar astazi sunt mandra ca o port. Am un sot iubitor, foarte atent cu mine si care ma rasfata de fiecare data cand are ocazia. Tine la mine foarte mult, face ca toate lucrurile rele din jur sa paleasca pana la auzul vestilor pentru ca nu cumva sa fiu suparata si intotdeauna are grija de mine. Timpul se scurge incet pentru mine, oare la el cum este? Oare are aceleasi emotii sau doar mie-mi sare inima din piept? Ma uit in oglinda si-mi spun ca arat minunata. Mama sta in spatele meu si ma admira cu ochii in lacrimi...de fericire, desigur. Stiu ce este in sufletul ei. Este fericita pentru mine ca sunt fericita dar pe de-o parte, inima-i plange ca fetita ei pleaca de-acasa. Asta este viata si cursul ei. Este un moment unic in viata mea si cel mai frumos moment. Dupa, mi-am propus sa scriu o carte care se va numi "Intr-o clipa de nunta" in care sa-mi astern toate gandurile si trairile acestor clipe de neuitat. Daca sotul meu e cu imortalizarea nuntii in fotografii, eu vreau sa o imortalizez intr-o carte.
Share:

5 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!