19.03.2014

Problemele sociale ne omoara cu zile!

Uneori ma gandeam daca se merita sa scriu despre problemele sociale sau nu fiindca oricum nu se rezolva nimic. Sunt un simplu om care prezinta anumite probleme sociale. De ce fac asta? O fac in speranta ca cei care citesc aceste randuri sa vada realitatea asa cum este si sa nu mai creada in minuni facute de om deoarece am renuntat sa mai cred ca in tara asta, painea mai este unsa cu miere.
Fiecare trage pentru el, sa-si faca buzunarul gros si daca arunca o picatura de ceva si saracului - cazul fericit, daca nu - asta e. Sunt multe persoane cu probleme, unii dintre ei asteapta ajutor sa poata reusi, altii nu fac nimic sa-si schimbe soarta. Sunt cazuri si cazuri...in unele dintre ele am observat persoane care se pot ajuta singure dar stau cu mainile-n san asteptand ajutorul statului. Care ajutor? Acele alimente (zahar, faina, ulei) care se dau o data pe an? Va ajung voua sa traiti din acele alimente un an intreg?

Un exemplu clar ar fi urmatorul: Stiu ca situatia locurilor de munca nu este roza in Romania si ca multi se plang ca nu au unde munci, dar am intalnim persoane care se plang ca n-au un loc de munca dar n-au iesit din casa sa depuna un CV niciodata. Pai, cum vrei sa-ti gasesti? Sa vina locul de munca la tine? Nu se poate...

Unele probleme ni le facem cu propria mana. Eu m-am saturat de atata "milogeala" la colt de strada ca "n-am bani sa-mi iau o paine, da-mi si mie 1 leu". Sunteti patetici. Aceeasi milogeala de ani si ani si aceeasi cersetorie... Daca vad un om fara o mana, un picior (cu diferite probleme) inteleg, dar cand vezi oameni in jurul varstei de ~30 de ani milogindu-se in strada pentru 1 leu si sunt sanatosi fizic tun, imi vine sa ma urc pe pereti.

La munca, nu la intins mana! Astea nu-s "probleme sociale". Prima problema sociala adevarata este OMUL!
Share:

3 comentarii:

  1. In cazu in care nu ti-ai depus cv, atunci e ok sa judeci, dar asa... nu. Si eu am depus cv-uri cu sutele si nimic... Depinde de zona... oricum, subiectul e discutabil...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate. Eu vorbesc DOAR de cei care nu depun nici-un efort in cautarea unui job dar se plang...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca statul ofera zahar, ulei si faina alba....ofera in realitate otrava si nu alimente.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!