24.05.2015

Pompele submersibile usureaza viata

Locuiesc intr-o comuna destul de vai de steaua ei din judetul Teleorman, Romania. Secolul XXI si nu dispunem de apa curenta si canalizare. Vai si amar! Asta m-a intarit si m-a facut sa iau fraiele in maini in a lua masuri. Primaria e inutila, nu e capabila sa instaleze infrastructura de apa curenta si canalizare. Cerem prea mult, asa ca mi-am creat singur conditiile. Mi-am construit o baie si o bucatarie moderne, am facut o fantana, mi-am cumparat o pompa submersibila cu ajutorul careia apa din fantana sa fie pompana afara si un boiler care sa incalzeasca apa si sa mi-o aduca pana la robinet, care, cu o singura rasucire de buton, am apa calda sau rece dupa bunul plac.

Spuneam in titlu ca "pompele submersibile usureaza viata"... chiar asa este. Aceasta nu se va intrerupe niciodata, nu vor exista anunturi cu "Alimentarea cu apa e oprita intre orele 13:00 si 18:00 datorita unor lucrari efectuate de firma lui Papuc in zona" si imi asigura necesarul de apa atat la bucatarie cat si la baie. Natura este un izvor inepuizabil de apa, de care omul ar trebui sa depinda, insa, din pacate, multi depind de firme pentru a avea parte de apa pe care natura ne-o ofera gratuit.

Confuzia mea a fost daca sa-mi cumpar o pompa submersibila fabricata in Romania sau o pompa submersibila fabricata intr-o alta tara, adica...China fiindca de acolo vine aproape toata marfa la noi. La preturile cele mai scazute a unor pompe submersibile din China, imi era oferita putina putere, putina capacitate de a pompare a apei pe minut. Nu am fost multumit. Apoi gandul mi-a zburat in a-mi cumpara un produs romanesc. De ce? Pentru ca este mult mai ieftin si pentru ca romanii au facut intotdeauna lucruri de calitate. Au stiut cum sa contruiasca, au pus bazele tehnologiei in trecut iar, pana si istoria ne invata despre puterea de piata a produselor romanesti.
Am cautat pompe submersibile fabricate in Romania si am gasit o multime de modele care variau in functie de pret si performanta. La contravaloarea unui produs chinezesc, am gasit o pompa submersibila romaneasca de cinci ori mai buna si mai capabila sa faca un lucru bun acasa. Nu am mai stat pe ganduri si imediat am cumparat-o.

Update: Au trecut doi ani de cand am cumparat acea pompa despre care v-am scris mai sus. Inca o am, functioneaza perfect si ma bucur de apa curenta 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
Acest articol se bazeaza pe o experienta personala. Consider ca lucrurile bune trebuie impartasite cu cei din jur, asa ca un share la acest articol ar ajuta foarte mult, mai ales pe cei care sunt indecisi sau trag balanta spre un produs chinezesc in defavoarea produselor romanesti.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!