29.07.2016

Ce se stie despre bratarile egiptene?

     Atunci cand pasim pe strazile reci ale Capitalei, observam din primul moment colierele, bratarile sau cerceii la o femeie. Ne uitam, savuram, analizam fiecare bijuterie in parte, toate formand un intreg accesoriu pentru o singura persoana.
     O bratara egipteana  inseamna rafinament si excelenta, de aceea au devenit accesoriile numarul 1 pentru femei, mai ales ca ele sunt indragostite, in mare parte, de bijuterii, dar de ce nu observam si bijuteriile purtate de barbati? Lor nu le sta cu bine cu bijuterii? Este adevarat ca despre ceea ce va intreb acum a trecut demult de spiritul observatiei, dar de aceea sunt aici.
     Care este principalul accesoriu la un barbat? Majoritatea ar spune: un ceas, dar doar atat? Este de ajuns ca un barbat sa fie imbracat bine si sa poarte un ceas? Eu nu vreau sa ma opresc aici.
Sunt iubitor de bijuterii si port cu drag aceste capodopere create de om. Dar sunt sigur ca nu stiati ca, acum sute de ani in urma, barbatul a descoperit bijuteriile. Exact, el a dat viata acestor minunate lucruri sclipitoare din vietile noastre, dar el a creat cu un singur scop bijuteriile: sa le ofere cadou femeilor. Acesta reprezenta modul de "rasplatire" a femeilor cu sute de ani in urma, poate si de aceea, se spune ca bijuteriile, in mare parte, sunt destinate femeilor. O bratara asortata cu bijuterii... prea multa valoare la un singur loc!
     Revenind la ideea de mai sus, si barbatii sunt buni purtatori de bratari egiptene si se gasesc destui sa poarte acest tip de bratari. Eu m-am accesorizat cu una, iar cei de unde am cumparat mi-au aratat ca exista garantia produselor. Bijuteriile pe care ei ni le pun la dispozitie sunt pregatite cu maiestrie, incat sa satisfaca si cel mai pretentios client.

Te-ai gandit la urmatorul cadou pe care il vei face iubitei tale?


Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!