29.07.2016

Suntem intr-o situatie de c***t

      Asa cum o spune si titlul "suntem intr-o situatie de c***t". Nu-mi place sa o spun direct, dar realitatea ma susprinde des in ultima vreme si nu o face intr-un mod foarte placut. Am putut auzi ca sunt localuri in Bucuresti si in afara acestuia care nu stau foarte bine cu sistemul de canalizare si, cu toate acestea, nu detin, la ora actuala, un contract cu o firma de salubritate care sa verifice frecvent canalizarea si sa ocupe in privinta acestui lucru pentru evitarea neplacerilor pe viitor.
Suntem intr-un secol al tehnologiei, in care oamenii se considera a fi mai inteligenti iar mijloacele tehnologice ne fac viata mai usoara. Cu toate astea, exista in continuare exceptii de la regula, asta pe premisa "padure fara uscaciuni nu se poate", care ignora procesul de vidanjare.
    Pe acesti oameni i-as intreba un singur lucru: "Voi constientizati ce nivel mare de microbi si risc de inbolnavire exista la "depozitarea" fecalelor umane fara o vidanjare periodica?".
     Pe motiv ca i-ar putea costa transportul si serviciile, ii pot costa sanatatea, atat a conducerii localurilor, a personalului cat si a clientilor. In viata, exista lucruri pe care trebuie sa le ignoram, dar acesta este unul caruia ii trebuie acordat un grad ridicat de atentie si niciodata lasata situatia sa scape de sub control.
     Au trecut anii in care trebuia sa ne descurcam singuri in ceea ce priveste vidanjarea. In prezent, exista companii specializate care se ocupa de asta, detin echipamentul tehnic necesar cu ajutorul caruia intregul proces poate dura doar cateva minute.
     Poate unii din voi ma vor considera nesimtit pentru ceea ce va voi povesti in randurile care urmeaza, dar nu am putut sta cu mainile in san. Crezand, poate, ca aceste localuri nu cunosc faptul ca exista firme specializate in acest lucru, am inceput sa caut companii care sa ofere servicii de vidanjare la un pret cat mai aproape de real, dar si satisfacatoare din punct de vedere financiar. Dupa putin timp petrecut in fata calculatorului, am gasit ceea ce cautam si am decis sa le scriu un mail in care le-am spus ceea ce gandesc despre actiunile lor, riscurile la care se expun si un link cu solutionarea acesteia.
     Dupa un timp destul de scurt, raspunsul nu a intarziat sa apara. Primesc un mail cu scuzele de rigoare, cu o multumire in ceea ce priveste feedbackul oferit si o specificare ca modalitatea de rezolvare a problemei propusa de mine a dat roade. Imediat, un zambet larg mi-a aparut pe chip, gandindu-ma ca initiativa mea a dat roade si un local este mai curat si pregatit sa primeasca clientii care le pasesc pragul zi de zi.
    Titlul poate unul mai dur, dar privind din ambele perspective, consider ca este total inoportun pentru conducere cat si pentru client, ca acest lucru sa se petreaca si-n zilele noastre, avand in considerare ca igiena si curatenia ar trebui sa reprezinte prioritatile generale ale fiecarei persoane.
    Daca cunosti astfel de cazuri, te rog sa mi le semnalizezi printr-un comentariu iar eu voi avea grija ca nepasarea unor persoane sa devina subiect de discutie in cadrul acestui blog. Impreuna putem schimba ceva, trebuie doar sa ne implicam direct.

Share:

Un comentariu:

  1. Ha, Ha ......asta-i haz de necaz...stii dc suntem in aceasta situatie de c.... ?.....pentru ca daca am face un sondaj si i-am intreba pe cei ce ar trebui sa se ocupe cu asa ceva, daca i-am intreba zic:...daca rah.... lor miroase altfel decat al omului de rand ?, in idiotenia lor ar raspunde ca DA...asa ca ....no comm....

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!