24.03.2012

Recomandare blog (Un bulgare de lumina)



Astazi este sambata , deci avem sectiunea ,,Recomandare blog" !.
Astazi am ales sa recomand blogul UN BULGARE DE LUMINA .
Adresa blogului este : http://lavii-osperanta.blogspot.com/

Acest blog ...va spun sincer...este un blog minunat ! Il urmaresc zilnic cu placere pentru ca pe acest blog intalniti tot ceea ce se poate scrie frumos despre viata .
La accesarea blogului sunteti intampinati de un motto foarte frumos :
,,Cineva mi-a spus odata :" tot raul spre bine" asa ca astazi pot sa ma aflu aici, sa va spun si voua, ca in fiecare lucru rau exista ceva bun, viata are culoare, viata e frumoasa trebuie doar sa vedem dincolo de ea." si de un ,,post-motto" daca ii putem spune asa : "Cred in Dumnezeu asa cum cred in rasaritul soarelui. Nu pentru ca il vad ci pentru ca vad tot ce atinge." C.S.Lewis"

Toate cuvintele spuse pe acest blog sunt tratate cu atentie , iubire si caldura sufleteasca. Este imposibil sa nu va regasiti in acele cuvinte si sa nu simtiti in trairile dumneavoastra ceea ce se transmite prin scris .
Demult , vorbeam despre faptul ca scrisul este limitat , el nu poate transmite gandiri , trairi si sentimente . Mi-am intors propria teorie cand am descoperit acest blog deoarece Lavinia a reusit sa transmita prin cuvintele spuse pe blog si prin descrieri folosind ,,scrisul" (pe care eu il consideram ,,un lucru limitat ") toate emotiile , gandirile si sentimentele cu care a amprentat momentul in care a scris articolul . Acest lucru este un lucru minunat si este un lucru pe care il apreciez intotdeauna .

Sa continui prezentarea...

Tot in partea dreapta a ecranului sunteti primiti cu sectiunea ,,Ganduri" in care va sunt puse la dispozitie citate din Biblie sau cugetarii proprii .
Acest blog este ca o enciclopedie despre viata , in ceea ce am citit mi-am gasit raspunsurile de fiecare data la fiecare semn de intrebare pe care mi-l puneam .

Revenind la pagini , aveti la dispozitie pagina ,,CITATE" pe care o puteti accesa si citi citate culese despre Dumnezeu,despre oameni,despre viata,despre bucurie,despre dragoste sau despre casatorie . O pagina absolut minunata ...!

La urma aveti pagina ,,Filmulete" in care puteti viziona clipuri video despre cele mai esentiale lucruri care trebuie sa le stiti despre viata .

Pe scurt....

Va recomand cu caldura blogul UN BULGARE DE LUMINA ! Eu am devenit un prizonier (in modul placut) al acestui blog , deoarece de la prima accesare si de la primele randuri citite am putut spune ,,ma regasesc in aceste randuri" si am putut spune ,,imi place enorm" iar cand spun aceste lucruri ...le spun din inima !
Nu mai ramane de spus decat : Multumesc mult Lavinia  pentru acordul dat , iti multumim pentru toate vorbele bune pe care ni le-ai adresat prin blogul tau si iti doresc succes in continuare atat pe blog cat si in viata reala !
Share:

4 comentarii:

  1. eu iti multumesc, pentru ca chiar aveam nevoie de aceste cuvinte, ma bucur sa vad ca macar cineva apreciaza ce fac si crede in mine.
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îi urmăresc blogul cu plăcere. E unul din cele mai frumoase pe care le-am văzut :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!