26.12.2012

Craciunul la romani...





O data cu venirea Craciunului a aparut si imbulzeala din supermarket-uri. Asta este Craciunul la noi: mancaruri si bauturi cat mai scumpe si rafinate...doar atat.
Craciunul este doar un motiv de a petrece si nimic mai mult.
Conform ultimelor stiri, azi-noapte, 7.000 de persoane au ajuns la spital fiindca au mancat prea mult.
Omul niciodata nu o sa se vindece de lacomie si in preajma acestor sarbatori se "indoapa" cu mancare.
Inteleg ca in aceasta perioada mesele sunt imbelsugate, mancam si dupa sarbatori cand ne suim pe cantar avem cateva kilograme in plus dar sa mananci pana plesnesti la propriu...e lacomie curata! Sa ajungi sa iti petreci Craciunul prin spitale...
Si ce rezolvi? Mananci pana ajungi la spital.Bun... acum te simti implinit? Simti ca ai petrecut Craciunul?

Oare cine mai sarbatoreste cu adevarat Craciunul? (Nasterea lui Iisus)
Share:

18 comentarii:

  1. Mai bine ma duc la spital din motiv ca am mancat mult decat sa sarbatoresc nasterea Domnului in club cu fusta pana la fund si decolteul pe afara :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu i-am inteles niciodata.. in fiecare an aceleasi stiri despre cate drumuri au avut de facut ambulantele sa le scoata mancarea din ei si sa-i doftoriceasca fiindca s-au indopat ca prostii cu tot ce au apucat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai mare dreptate dar multor oameni nu le pasa de nasterea lui Isus.Lor nu le pasa in general de El asa ca de ce le-ar pasa de Craciun?

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) ma simt vinovata am mancat la dulciuri de m-am saturat:)) dar sa treaca sarbatorile ca nu ma mai ating de ele! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta cam aşa e.Să şti că noi chiar uităm de ce sărbătorim Crăciunul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mancatul ca mancatul, dar bautura e o problema si mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este un video fain pe youtube unde întreabă parcă ce sărbătorim de Cărciun, dar dacă sunt două persoane care știu!
    Eu, deși cu întîrziere îți spun sărbători fericite și binecuvîntate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori fericite, in primul rand,
    in al doilea rand...
    sa nu judecam ca sa nu fim judecati;))
    Pacat ca magia nasterii Domnului e acum doar o goana dupa cadouri, mancare si dezmat....

    RăspundețiȘtergere
  9. oo ce ninge la tine:D deja sunt plina de zapada :)))
    pai sincer, cred ca din ce in ce mai multi oameni asteapta craciunul pt cadouri si ma ncare si brad, mosc craciun. adevarata semnificatie nu-si mai are locul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai bine fara spital si club.Se poate fara amandoua :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine zici...Le pasa doar sa se ,,indoape" cu mancare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Lavinia: Este o perioada in care cu totii mancam ,,in plus" sa spunem asa fiindca masa este imbelsugata, dulciuri multe...Si eu am mancat multe dulciuri si dupa aceste Sarbatori sigur ies cu cateva kilograme in plus...sa am pe urma ce da jos:)) Dar pana a manca sa ajungi in starea de a ajunge la spital...e mare diferenta. Aia au mancat pana au plesnit la propriu :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Stiu video-ul.
    Multumesc moolt:* La fel iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  14. N-am judecat pe nimeni.Este alegerea lor, viata lor...din partea mea pot sa bea pana intra si in coma (Doamne Fereste).Eu doar am prezentat informatia si mi-am spus punctul de vedere:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bine ca ai trecut pe-aici...data viitoare te bulgaresc putin. hihi :)
    Ai perfecta dreptate in privinta craciunului:)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!