01.11.2012

Cum sa fie?



Pe baza acestui articol realizez un sondaj in partea dreapta a blogului la care va rog sa participati.

Cum sa fie?
Voua cum va place? Nu va ganditi la alte lucruri pentru ca astazi este vorba despre atitudine.
Va place sa fiti dusi cu zaharelul pana la aflarea adevarului (mintiti) sau sa vi se spuna in fata ce este de zis?
Intotdeauna am apreciat si iubesc persoanele care spun pe direct ce au de zis.
De ce sa vorbesc 5 minute ca o moara stricata si la final sa-i spun concluzia in loc sa-i spun direct concluzia?

Mi s-a spus in fata: ,,esti prea direct...lumii nu-i place asta". Si? Lumea trebuie sa afle adevarul nu sa fie mintiti. Imi displac la fel de mult persoanele care nu accepta adevarul ca niste persoane mature si cauta alternative. Atunci cand ti se spune ceva adevarat cauta attitudinea necesara si rezolva problema, nu te supara pe ala care ti-a atras atentia. El a observat in viata ta lucruri pe care tu esti destul de orb pentru a le observa...trebuie sa-i multumesti pentru asta nu sa te deranjeze ca ti-a spus.

Si eu ma numar printre persoanele care sunt directe in ceea ce spun, fara prea multe ocolisuri. Si imi place, fiindca nu sunt nevoit sa mint pentru nimeni si nimic. Cred ca a sosit timpul ca oamenii sa-si asume anumite responsabilitati si sa raspundem fata de actiunile noastre.

Indiciul pentru surpriza care va urma : Am terminat de scris scenariul! Momentan nu va spun mai multe...

Share:

9 comentarii:

  1. eu sincer prefer persoanele directe, chiar daca mi se scot in evidente anumite defecte. Iau in considerare opinia si apoi decid daca e necesara o schimbare. Dar conteaza foarte mult si felul in care acea persoana e directa. In schimb sunt persoane care tocmai din aceasta cauza, pentru ca li se scot in evidenta aspecte personale pe care nu le agreaza, sunt deranjate de o atitudine directa. Consider ca ar fi mai bine daca ne-am modela putin si dupa persoana cu care discutam. Sa fim sinceri dar in felul potrivit. Sa fie win win de ambele parti pe cat posibil. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pune si tu intrebari mai inteligente cu mai multe variante plauzibile de raspuns, ca doar nu vrea nimeni mincinosi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ai dreptate , oricum , minciuna o sa doar si mai mult la final dar sinceritatea este catalogata de multe ori drept rautate. ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca oricum ne-am modela tot nu iese win win de ambele parti fiindca chiar daca acea persoana se face ca a acceptat ce i-ai spus in fata, pe la spate tot spune: ,,ce tupeu a avut" sau ,,uite ce mi-a zis x..."

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca eram intr-o revista ieftina de 2 lei atunci adaugam la sondaj urmatoarele variante:
    Cum vrei sa fie cel de langa tine?
    a)tandru
    b)delicat
    c)direct
    d)mincinos
    e)sa ascunda lucruri
    f)care stie sa manipuleze
    g) etc etc etc...si faceam 1000 de variante de raspuns.
    Acel sondaj face referire STRICT la acest articol! Cred ca de data aceasta m-am facut inteles.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am zis ca acea persoana va aprecia pe moment sau vreodata. E un win win pe termen lung poate :))

    RăspundețiȘtergere
  7. aaa...scz :) Acum am inteles :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Evident, imi place sinceritatea. Dar da, am constatat ca multora nu le place si am mai dat-o in bara cu unii amici cand am avut accese de sinceritate.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!