21.05.2012

Pentru Roxy (Curcubeul viselor) !!!



Iti multumesc ca imi apreciezi poeziile
Si de fiecare data ma intaresti cu opiniile ,
Imi spui din suflet ca ti-a placut
Si asta ma bucura din ce in ce mai mult .

Ceea ce vreau acum sa iti spun
Este ca de la mine mereu ai un gand bun ,
Iubesc poeziile pe care le faci
Si ador stilul cu care le imbraci .

M-am simtit in toate cele scrise ,
Iar sentimentele mele sunt gasite in poezie ,
Ma regasesc in fiecare rand scris
Si pe care il transmiti usor ca un vis .

Curcubeul viselor mereu este o cale
De a te purta pana in zare ,
De ati arata frumusetea in rime
Si de a simti iubirea in cuvinte .

Iti multumesc ca de fiecare data imi esti alaturi
Si imi dedici frumoasele tale versuri ,
Ca intotdeuna ti-a placut ceea ce am facut
Si acum te strang in brate si iti multumesc mult !

Scrii cu pasiune fiecare cuvant
Si iubirea o transmiti in fiecare rand ,
Reusesti tuturor sa ne transmiti
Sentimentele care , zilnic te cuprind .

Pe final , vreau sa imi promiti
Ca vei continua timpul sa ni-l dedici ,
Ca vei scrie poezii pentru noi
Sa ne transformi intr-un amalgam de stari !
Share:

3 comentarii:

  1. Woow :"> deci e pur si simplu minunata ,extraordinar de frumoasa. <33 Am ramas fara cuvinte clar :"> Iti multumesc din tot sufletul si ma bucur enorm ca am reusit sa iti transmit si tie sentimentele si ca te-am facut sa te simti mai bine prin cuvintele mele ,mereu o voi face! Esti un persoana minunata si mereu te voi citi si aprecia cu cea mai mare placere! Mereu voi scrie niciodata nu ma voi opri din transmisul sentimentelor.Multumesc din nou. >:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!