05.05.2012

Scrisoare catre parinti

SCRISOARE DESCHISĂ PENTRU TOŢI PĂRINŢII
• Mâinile mele sunt micuţe şi nu foarte pricepute, deci nu vă aşteptaţi la perfecţiune atunci când îmi fac patul, când desenez sau când arunc o minge;
• Picioarele mele nu sunt lungi, aşa că păşiţi mai rar pentru a putea ţine pasul cu voi;
• Ochii mei nu au vazut încă lumea aşa cum aţi vazut-o voi; lasati-ma să o explorez, nu-mi puneţi restricţii inutile;
• Faceti-va timp pentru mine; sarcinile zilnice vor exista mereu, eu sunt copil o singură dată;
• Şi eu am sentimente, nu mă certaţi pentru curiozitatea mea!Trataţi-mă cum aţi dori să fiţi trataţi;
• Pentru a mă maturiza, am nevoie de încurajări, nu de laude false. Nu fiţi duri cu mine; puteţi corecta lucrurile pe care le fac fără să mă descurajaţi;
• Lasati-mă să iau decizii, chiar dacă nu sunt întotdeauna juste. Permiteţi-mi să greşesc pentru a învăţa să ma corectez;
• Sunt un DAR, preţuiţi-ma ca atare: trageţi-ma la răspundere, stabiliţi principii după care să trăiesc, arătaţi-mi lucruri frumoase şi educaţi-mă - totul cu dragoste COPILUL VOSTRU DRAG
Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!