06.10.2013

Sanatatea parului tau

Sanatatea parului este foarte importanta. Oamenii s-au confruntat cu probleme in caderea parului, ingrasarea excesiva si/sau matreata de multi ani, dar exista o rezolvare la probleme voastre.
Farmec a dezvoltat Gerovital Plant Tratament, pentru tratarea parului si intretinerea lui.

O problema cu care m-am confruntat in urma cu cativa ani a fost matreata. De ce? Schimbarea periodica a samponului mi-a afectat podoaba capilara in mod negativ. Aceste schimbari permanente a tipului de sampon a fost simtit de parul meu si astfel am inceput sa am probleme cu matreata. Aceste cosmetice nepotrivite mi-au incarcat scalpul si astfel m-am ales cu aceasta problema.

Cum am rezolvat problema?
Am apelat la produsele de la Farmec. Am ales samponul antimatreata pentru barbati de la Gerovital Plant Tratament pentru ingrijirea parului. Dupa prima spalare, deja au aparut rezultate benefice. Spalatul pe cap a devenit o joaca iar samponul imi lasa scalpul curat si mirosind a prospetime.

Nu am lasat ca problemele sa ma descurajeze. Am apelat cu incredere la produsele care promit efecte garantate de la prima aplicare si o sanatate a firului de par de invidiat. Nu am ramas dezamagit. Problema mea s-a diminuat de la prima spalare iar de la a doua deja a disparut definitiv. 
Am incercat si am ramas placut convins de efectul lor benefic. Acum, te las si pe tine sa incerci si sa te convingi singur.

Parul e parte din viata ta.
Ingrijeste-l.

Articol scris pentru SuperBlog2013.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!