03.09.2011

Dupa ce ne coordonam viata ?

Acum cateva zile am avut o discutie cu un cititor al blogului VIZIUNI DIN VIATA , caruia ii multumesc mult pentru incurajari si pentru faptul ca ma intelege pe deplin .
In conversatia noastra a aparut si intrebarea : - DAR DUPA CE NE COORDONAM IN VIATA ?

Ce-i drept , nu sunt unele reguli de urmat in aceasta privinta , fiecare isi coordoneaza viata in propiul fel , dar pot spune ca sunt cativa itemi pe care fiecare ni-i putem defini .
Adica fiecare ne putem face cateva ,,reguli" daca as putea spune asa , dupa care ne putem ghida in viata .
Am sa va descriu putin din ,,regulile" mele , care sincer m-au ajutat enorm...
1. Indiferent de ce s-a intamplat nu am intrebat ,, -DE CE? " ; pentru mine aceasta intrebare nu-si gaseste raspunsul. S-a intamplat pentru ca asa a trebuit sa se intample si gata .
2. Intotdeauna am stiut cum sa trec peste o greutate . Indiferent de situatie , mi-am creat cateva solutii :
a) incerc sa rezolv problema
b) incerc sa o aman (dar nu este o oportunitate)
c) pur si simplu ignor problema (uneori rezolvandu-se de la sine) .
d) nu cer ajutorul in rezolvarea unei probleme care ma priveste doar pe mine .
Problemele ni le creem singuri , asa ca ,,pasarea" unei responsabilitati asupra altei persoane in rezolvarea problemei mele nu cred ca mi se pare corect . Noi am intrat in problema (noi avem problema) , noi o rezolvam...mi se pare CORECT !
Acum v-am dat doi din itemii mei dupa care prefer sa ma coordonez , acum depinde de voi , de viata voastra , de alegerea voastra daca vreti sa va faceti cateva ,,reguli" de coordonare . Dar eu cred ca intotdeauna este bine sa avem cateva reguli propii de urmat , pe mine m-au ajutat enorm de mult .

Va multumesc !
Share:

Un comentariu:

  1. Sincer nu m'am gandit niciodata la intrebarea aceasta (''Dupa ce ne coordonam in viata?'')...cred ca ar trebui sa incep sa ma gandesc...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!