11.12.2011

Raspunsuri mail-uri





Asa cum am promis voi raspunde la 5 mail-uri .Nu voi da copy si paste la mail ca sa nu apara numele si adresa de la care am primit mail-ul , va voi trece doar mesajele .


1.Buna ! Iti citesc blogul de ceva vreme si imi place foarte mult . Am si eu o problema , de la un timp ma domina doar sentimentul de tristete si nu stiu ce sa fac . Ce zici sa fac ? Poti sa scrii pe blog un articol despre acest lucru  ?
Multumesc ! (Anisoara) .


Raspuns :
Buna Anisoara ! Ma bucur ca imi citesti blogul si ca iti place . Asa cum am mai zis nu sunt psiholog si nu am studii in aceste domenii ca sa iti dau un raspuns la care tu probabil te astepti . Nu stiu ce-ti intuneca tie gandurile ca esti dominata de tristete , dar schimbati gandirea .Gandestete la ceva vesel cand simti ca esti trista...sa faci asa de fiecare data si vei observa schimbari benefice dupa cateva zile .




2. Buna ziua ! Ma numesc Daniel M. si as dori sa stiu de ce ati ales sa va faceti un astfel de blog si cum alegeti temele pe care le abordati ! Mi-au placut in mare parte tot ce ati scris .


Raspuns : Buna ziua domnule M. Daniel . Am considerat ca , crearea acestui blog este necesara in primul rand pentru mine , acest blog fiind ca niste ,,pagini de jurnal" doar ca abordez acele tematici pentru a fi un sfat prietenesc pentru ceilalti . Temele nu le aleg eu...ele dau peste mine .Sunt intamplari propii , vazute , traite sau auzite , chiar si intamplari si experiente a celor din jurul meu : colegi , prieteni , oameni pe care nu-i cunosc , vecini etc .


3. Buna Mihai ! sunt Ionela si am 19 ani. Ti-am luat adresa de email de pe blog . Interesant blogul tau cat si foarte educativ .Iti citesc blogul de cca.2 luni si pot spune ca m-a schimbat in bine...cu ajutorul blogului am inceput sa observ lucruri care pana acum pentru mine nu erau semnificative si iti multumesc din suflet . Doresc sa nu inchizi niciodata acest blog si astept de fiecare cu nerabdare urmatorul articol .
Am observat din cele spuse de tine ca multi aleg sa iti trimita mailuri decat sa scrie commuri , de ce ?




Raspuns : Dupa mine , cred ca aleg mail-ul pentru a pastra confidentialitatea , nu stiu alt raspuns ce sa dau...Aceasta este optiunea lor , eu le respect decizia , si indiferent de modul de contact ma bucur ca sunt alaturi de mine .




4. Salutare ! De ce iti pierzi timpul scriind pe blog in loc sa faci altceva ?


Buna ziua domnule Anonim! Mi-ar fi placut macar sa va semnati cu numele...
Timpul mi-l organizez asa cum vreau eu si in urma posibilitatilor .Cateodata trec zile intregi in care nu apuc sa scriu nimic pe blog ... cum decide timpul .Pentru mine acest lucru a ajuns o placere...si anume...sa scriu pe blog . Nu stiu de ce dumneavoastra veniti si ma criticati pe mine ,,de ce scriu eu pe blog" . Precizez ca al doilea rand din mail-ul domnului/doamnei nu l-am pus pe blog deoarece continea 2 cuvinte ,,urate" ! Daca nu va place blogul nu-l mai cititi si PUNCT ! Nu va permit sa ma criticati si nici nu aveti dreptul sa ma criticati ce fac eu in timpul liber .Vedeti-va de curtea si ograda dumneavoastra si vreau sa va spun sa meditati la urmatorul paragraf : ,,Timpul este decis de fiecare persoana , pretuirea lui insa este depusa de felul fiecaruia de a privi timpul !" . Va spun doar atat...eu cred ca am invatat sa pretuiesc timpul si nu mi-am permis niciodata sa-i judec pe cei din jur ce fac cu timpul lor liber .


5.Buna ! Incep prin a ma prezenta : Ma numesc Madalina si am 22 de ani ! Vreau in primul rand sa te felicit pentru blog si pentru ceea ce faci pentru noi si mai ales pentru faptul ca ai ales sa te deschizi publicului . Am insa si eu o nedumerire : De ce scrii nici un articol in care sa prezinti diferenta ,,copilariei de alta-data" si ,,copilaria de acum" ? Cred ca foarte mult tineret ar trebui sa stie anumite lucruri si cred ca tu esti persoana cea mai avizata sa ne vorbesti despre aceste lucruri .
Multumesc din suflet si Dumnezeu sa te ajute !


Raspuns : Iti multumesc din suflet draga Madalina pentru toate gandurile bune . Sincer...in legatura cu articolul , chiar nu mi-a dat prin cap aceasta idee pentru un articol .Promit ca urmatorul articol acesta sa fie . Iar cand ai spus ,,cea mai avizata persoana " , nu cred ca sunt eu acela .Sunt multe alte persoane mai ,,avizate" ca mine sa ne vorbeasca despre astfel de lucruri , persoane care au studii superioare si care lucreaza cu copii. Eu sunt un ,,simplu copil" , sunt la liceu , ultimul an ...si in acest blog adaug doar parerea/opinia mea despre anumite tematici si le si discut la liber .Insa iti multumesc inca o data pentru gandurile bune si iti doresc si eu multa sanatate si Dumnezeu sa te ajute in viata !



Share:

Un comentariu:

  1. Ce frumos din partea ta să faci o asemenea postare.

    Foarte tare ideea!
    Bravo >:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!