17.12.2011

Pareri contradictorii...

Vreau mai intai sa va spun ca maine voi alege 5 mail-uri la intamplare la care voi raspunde ...deoarece este duminica .


Luna aceasta este luna Decembrie ...deci prin urmare nu voi posta tot restul lunii articole care sa aibe vreo influenta sau gand negativ ...deci nici mail-uri cu rele intentii nu voi alege . Este o luna in care toti trebuie sa invatam sa iubim , sa deschidem ochii si sa observam lucrurile pe care Dumnezeu ni le-a lasat...sa ne deconectam de nervii de la seriviciu si alte lucruri .

Saptamana aceasta voi scrie si un articol despre anul 2012 ! Ce va cuprinde articolul ? Va las in suspans...veti vedea la momentul potrivit .


Mai vreau sa clarific o situatie :
De cand am acest blog nu primesc doar pareri bune .Doar stiti cum se spune...mereu vor exista persoane carora nu le place un lucru . Asa si este...doar ca...Primesc mail-uri de la anumite persoane destul de frecvent care spun : ,,nu imi place acest articol...nu imi place articolul x sau y" .
Acum vin eu si spun... SI DE CE LE CITITI ?
Imi dati mail-uri frecvent spunand ca nu va plac articolele dar vad ca le cititi ...ca sunteti la zi cu ce scriu pe blog ...NU VA PLACE...NU LE MAI CITITI  .
De-acum inainte voi ignora total astfel de mail-uri ...si-asa cand deschid adresa de gmail am casuta plina de mail-uri .
Va multumesc pentru atentie si le multumesc celor care citesc cu placere blogul !

Share:

Un comentariu:

  1. E bine ca eu nu primesc mail-uri;)) hi hi;)) astepta articolul despre 2012.

    Seara faina:D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!