20.12.2011

Anul 2012

Foarte multe site-uri create despre anul 2012 in care se speculeaza multe ,,bazaconii" ...ca se va intampla nu stiu ce in 2012 , ca v-or fi cutremure , se vor intoarce polii Pamantului , ca vor aparea ozn-uri si ne viziteaza extraterestrii si tot felul de astfel de tampenii . Am o intrebare...oamenii care spun aceste lucruri s-au uitat oare la prea multe filme SF ?
Nu neg aparitia unui cutremur sau astfel de lucruri...cutremur poate fi in orice secunda si in orice minut ,dar totusi ...desprea acest an s-au facut 1000 de speculatii si idei . Tot asa s-a zis si despre anul 2000...ca este sfarsitul lumii ...ca nu mai apucam anul 2000...si iata-ne la sfarsitul anului 2011 .
Va zic ca nu cred nimic din cele spuse ...acum am sa va zic ceea ce cred eu despre 2012 .


Anul 2012 va aduce schimbari majore pe plan profesional .Va fi un an destul de zbuciumat , insa vor fi si realizari , de acele realizari vor avea parte persoanele care gandesc de 2 ori inainte de a lua o decizie si persoanele care vor avea de partea lor rabdarea .
Persoanele iute de manie , nervoase , prea active vor avea multe de pierdut pe multe planuri . 
Mai multe nu pot sa va spun ... Va dau un sfat : Fiti calmi atunci cand luati o decizie si luati-o cu cap ! Dupa luarea deciziei veti observa ca ati facut alegerea potrivita !
Share:

3 comentarii:

  1. Eu cam fac parte din persoanele nervoase... sper sa fie totul ok:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfarsitul lumii e cam in fiecare zi... Nici eu nu cred in chestiuta asta cu 2012. Schimbari in lume o sa fie, dar asta nu cand prezice un mosulica care se astepta ca virgula calendarul mayas sa se prelungeasca la nesfarsit. Sau ma insel dar tot nu cred ca vine sfarsitul lumii.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lavinia : sunt sigur ca nu vei intampina greutati...Dumnezeu va fi alaturi de tine !
    @Adda : Nu cred ca exista sfarsitul lumii ...nu cred in aceasta existenta .Poate avea loc anumite ,,evenimente" care sa aduca imputinarea populatiei planetei dar disparitia definitiva a omului eu nu o cred .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!