12.12.2011

Ce este copilaria ? Copilaria veche vs noua copilarie







Draga Madalina , asa cum ti-am promis ...iata articolul despre copilarie !


Ce este copilaria ?
Copilaria este perioada de aur a vietii noastre , este singurul moment al vietii in care traim totul la maxima intensitate , in care plangem si radem in aceeasi zi , in care ne suparam si iertam dupa cateva momente , este perioada aceea din viata in care nu ducem grija zilei de maine .
Pe masura ce ne maturizam , nebunia si exuberanta copilariei dispar . Devenim mai seriosi , nu ne mai bucuram de orice nimic care ni se ofera  , avem gusturi si pretentii rafinate.Nu mai iubim cu pasiune si detasare , numai rosim cand suntem pusi in anumite situatii (de ex. cand gresim sau cand suntem pusi in situatii jenante) , numai sarim de bucurie atunci cand cineva ne indeplineste o dorinta mult asteptata etc .


Copilaria ,,veche" vs Noua Copilarie !!!
Copii de astazi dupa parerea mea nu mai au copilarie .Traiesc in spatii inchise , limitate aproape tot timpul , in fata ecranului luminos al calculatorului , vorbind zi si noapte cu prieteni de peste mari si tari dar nestiind sa bata la usa vecinului si sa-l invite pe fiul acestuia la o plimbare cu bicicleta .
In ,,vechea copilarie" stiam sa ne bucuram de cele date de Dumnezeu ...astazi pe copii ii preocupa jocurile pe calculator si sa se intreca care au mai multi prieteni pe hi5 si facebook (scz pt folosirea marcilor , sunt fara intentie de publicitate ) .
Share:

2 comentarii:

  1. Buna, eu sunt de acord cu tine:) era mai frumoasa copilaria "veche", dar asta e oamenii au evoluat si trebuie sa ne conformam timpurilor "noi" de acum :)

    Oricum super articol!:)
    Seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Lavinia.Vremurile se schimba...si noi odata cu ea.Nu am cerut nimanui sa se intoarca si sa-si ,,faca" copilaria ca pe vremuri...doar am prezentat si am scos in evidenta aceasta diferenta intre timpuri cat si schimbarea copilariei .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!