18.12.2011

Numarul 100

Acesta este articolul cu numarul 100 de pe blog . 
De cand am acest blog am cunoscut foarte multe persoane minunate si chiar ma bucura acest lucru .Ii respect pentru ca sunt asa...ii consider prieteni pentru ca sunt asa... si chiar le multumesc ca imi sunt alaturi de fiecare data .
Cu acest articol tin sa multumesc catorva persoane care pe mine m-au impresionat si ale caror bloguri le citesc zilnic cu cea mai mare placere :

1.Lavinia  ( C.L.M'S BLOG )

2. Annitu ( Annitu )
3. Gabriel ( Zilele mele ONLINE ) .


Tin sa multumesc si citirorilor blogului meu , celor care imi scriu prin comm-uri sau prin mail-uri ...sa stiti ca va astept in continuare sa faceti parte din blogul VIZIUNI DIN VIATA ; deoarece acest blog a constrans odata cu crearea lui si un grup de prieteni .
Ce pot sa mai spun : Sa scriu multe multe multe articole in viitor pe blog si VA PROMIT ca acest blog nu se va desfinta (sterge) NICIODATA !!!


Pe final , va las o fotografie ...pentru cei care au fost si sunt inca elevi :


Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!