05.12.2011

Ce este rusinea ?

Stim ce este ,,rusinea" ? Da...definitia din carti poate o stim , dar ce este cu adevarat sigur nu stim .
Ne place sa radem de altii si sa-i batjocorim pentru ca nu au bani , radem de ei ca muncesc , radem de ei pentru ca ei nu pot avea o ,,viata obisnuita ca a noastra " .
* viata obisnuita - ref.la copii de bani gata , cu masini , vile , piscine etc.

Acelor copii nu le este si oameni nu le este rusine sa spuna ca nu au bani sau ca muncesc. Intr-adevar , nu este o rusine sa spui ca nu ai o situatie materiala buna si nu este o rusine sa muncesti .Insa societatea acest lucru amalgameaza . In ochii acelor ,,copii cu vieti perfecte" , ceilalti care muncesc si nu au bani par ca niste ratati si sunt marginalizati . Sa nu vina x si sa spuna ca nu am dreptate pentru ca nu il cred , numai eu cate cazuri am vazut si auzit la Tv + cazuri pe care le-am intalnit chiar eu m-au convins ca aceasta marginalizare a celor care muncesc pentru ca nu au o situatie materiala buna este foarte des intalnita .
Defapt , cel sarac este cel cu bani , nu cel care nu are bani .Cel care nu are bani este bogat sufleteste !
NU este o rusine sa muncesti sau alte cele...rusine este atunci cand dai in cap cuiva sau furi !
Share:

Un comentariu:

  1. Într-adevăr.Tu ai foarte mare dreptate şi dacă ar gândi toţi ca tine, nu ar mai fi fost nevoie să faci această postare....
    Dar din păcate, nu toţi sunt în stare să îşi dea seama de aceste lucruri.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!