26.12.2011

Aproape...





Mai sunt cateva zile si vine si noul an...care momentan ne bate la usa . Suntem in a doua zi de Craciun...Aceste zile minunate mi le-am petrecut acasa cu familia , mi-a placut...au fost zile minunate .
Asa cum am zis azi si pe data de 1 ianuarie nu am sa raspund la mail-uri. Dar nici articole care sa contina obiectii , cuvinte cu influentare negativa la citire etc. nu voi scrie .
In aceasta perioada DARUITI IUBIRE ! Faceti un pas catre cei dragi pentru ca ei sa faca mai multi catre voi . 
Candva am primit o intrebare : Ce este mai frumos ? Sa daruiesti sau sa primesti?
Raspunsul meu este SA DARUIESTI ! Daruind iubire te vei simti bine atat tu cat si cel de alaturi . "Invata sa daruiesti pentru a putea primi si tu " - aceasta este premiza mea .
* Articolul face referire la iubire , nu la valori materiale .


Sarbatori Fericite !
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!