18.12.2011

Raspunsuri mail-uri 2





Sa incepem ....




1.Salut ! Ma numesc Bogdan si de 7 zile am dat peste blogul tau .Am o intrebare : Tu esti psiholog sau ai cunostinte in domeniu ? Intreb datorita articolelor pe care le scrii .


Rapuns : Domnule Bogdan , am mai spus-o si in trecut si o spun si astazi ...bineinteles , dumneavoastra nu aveti de unde sa stiti deoarece ati dat peste acest blog acum 7 zile : NU sunt psiholog , nici nu pretind ca sunt , nici nu ma prefac ca sunt . Nu am nici-un fel de cunostinte in domeniu .Acesta este un blog personal pe care il folosesc pentru a discuta anumite teme , iar tot ce scriu sunt ideile/opiniile si parerile mele legate de anumite situatii .




2.Buna...Numele meu este Melania si am 27 de ani !Mi-au placut foarte mult articolele cu horoscopul ... unde le-as mai putea gasi si eu pe net in afara de blogul tau ?
Multumesc mult !


Din pacate aceste informatii nu pot fi gasite nicaieri !




3. Salutare...ma numesc Marian si sunt din Brasov .Ti-am luat adresa de email de la subsolul paginii de blog . Am o nelamurire : De ce nu-ti faci o adresa de messenger sau skype sa poti vorbi cu toti cititorii ? sau un nr de telefon ?


Raspuns : Domnule Marian , eu si-asa cand imi accesez adresa de gmail am casuta plina...dar sa mai pun si nr. de tel. pt contact ar fi nebunie curata...as fi sunat tot timpul din zi sau din noapte...asa ca zic nu .Daca vrea cineva sa-mi zica ceva sa o faca printr-un mail .


4.  De ce te-ai apucat sa raspunzi la toti ****** la mesaje ?Vrei sa arati ca esti tare mare si cautat ? Ionut !


Raspuns : Nu te priveste pe tine ce aleg eu sa fac.Ii raspund fiecarui cititor al blogului , multumindu-le astfel ca sunt aproape de mine .Iar tu vii aici si ma jignesti pe mine cat si cititorii blogului ...cum iti permiti ? Nu iti place...nu citi .Iar eu nu raspund mail-urilor sa arat ce-ai spus tu mai sus...daca impresia asta ti-ai facut-o despre mine dupa ce mi-ai citit blogul...atunci chiar imi pare rau .Sa iti fie rusine ... !!!


5. Ma numesc Mirabela , am 16 ani si sunt din Constanta . Iti citesc blogul ce ceva vreme ...ti-am mai scris eu mail-uri si mi-ai mai raspuns, sper ca nu m-ai uitat . Am citit ca primesti si mesaje neplacute pe langa cele placute , ti-am scris acest mail rugandu-te sa treci cu ochii inchisi peste acele mesaje si sa nu-i bagi in seama .D-zeu este de partea ta ...Si doresc sa te ajute de fiecare data.

Raspuns : Draga Mirabela , iti multumesc mult pt mesaj si pt vorbele bune si sa stii ca eu nu te-am uitat .Ai dreptate ...pe langa mesajele frumoase mai primesc si astfel de mesaje , chiar daca raportul este mic...totusi primesc .Dar stii cum se spune...mereu vor exista persoane cu rele intentii si persoane care gasesc mereu ceva neplacut .Asta e...
Inca o data multumesc pt cuvintele de incurajare...sa ai parte de tot binele din lume...pt ca il meriti !

Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!