28.03.2012

Blogger pe G+

Am citit pe facebook ca in curand blogurile de pe platforma google vor fi integrate in G+.
Tot ce am citit pe facebook este ca acest lucru se va face din luna aprilie si ca toti utilizatorii care au cont de gmail au si cont de G+ neutilizat momentan .
Am dat si eu ,,search" pe internet si am gasit doar cateva fraze ,,improprii" .
In aceste fraze se spune faptul ca toti utilizatorii care au bloguri vor trece pe G+ ! Ce naiba ?!? Astia aproba chestii dastea cum au semnat cei din guvernul nostru ACTA fara stirea noastra ? ...offf...!!!

Daca stiti orice detaliu despre acest lucru pe care il poate face cei de la google va rog sa imi lasati in comm tot ce stiti. Este o rugaminte !

Daca totul se va intampla asa cum se spune , mai avem motive sa stam pe platforma google cu blogurile sau trecem pe wordpress ?


Share:

2 comentarii:

  1. pai cred ca totul a inceput de la legea aia ce a intrat in vigoare din martie poarca, cea cu datele personale...
    cu noile conditii de utilizare.
    ai bifat ca esti de acord cu termenii de utilizare impusi de google..deci...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorba laviniei :)) am bifat asa ca... :)) si cum noi nu citim ce bifam dam, next, next =)) asta e:)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!