06.03.2012

Dupa ploaie vine soare...!



Titlul articolului din aceasta seara sta pe buzele tuturor romanilor .Este des folosit in cele mai multe cazuri sa incurajeze o persoana care tocmai a trecut prin ceva neplacut .
Dar va intrebati uneori de ce avem probleme ? Viata este frumoasa , ea are un curs foarte lin , noi suntem cei care tulburam apele . Cu atentie si cu credinta in Dumnezeu gasim de fiecare data rezolvarea problemelor si chiar putem evita aparitia altora . Problemele cat si raul nu pica din cer...este bine de stiut .Dumnezeu nu tine la El binele cu forta !

,,Locul unde rasare binele este totdeauna in interiorul nostru ! "

De cele mai multe ori pozitivismul ajuta foarte mult omul.Sa ridici capul in fata unei necaz sau problema si sa spui ,,nu-i nimic, trec si peste asta" este foarte mare lucru pentru ca acesti oameni sunt ,,pe cale de disparitie" .De cele mai multe ori ne grabim si aruncam vina pe cineva , ori incercam sa pasam din problema celor dragi pentru ca noi suntem prea ,,lenesi" sa ni le rezolvam singuri sau ne inchidem in camera si ne plangem de mila . Dar nu este bine...
Atunci cand cineva are o problema se incearca rezolvarea fara a implica pe cineva din exterior, dar daca problema nu se poate remedia , atunci trebuie sa cerem ajutorul celor din jur, dar doar ajutorul , nu altceva .De obicei cand este o problema , cei dragi sunt asociati cu un cuier in care ne agatam toti hainele ,,murdare" de reziduurile vietii pe care tot noi le facem .
 Dar mai bine de ce nu evitam noi aparitia unor probleme ? SE POATE... cu rabdare , caldura sufleteasca , intelegere si cu voia lui Dumnezeu putem diminua aparitia unor probleme , dar nu...suntem prea ocupati cu viata noastra cotidiana .
Pozitivismul (ma repet, dar trebuie) ajuta foarte mult ! Trebuie sa fim constienti ca orice necaz sau problema are si o luminita la capatul tunelului la care cu siguranta toti ajungem , dar depinde de noi cat de rapid facem asta . Dupa cum spune si titlul : ,,Dupa ploaie ,vine soare ...!"

Viata noastra se poate schimba in bine , iar de cele mai multe ori acest lucru consta in NOI si in puterea noastra !

Haideti sa fim mai pozitivi , mai iubitori si mai credinciosi ! Cu Dumnezeu alaturi de noi , totul este posibil !

Rog pe cei care mi-au vizitat pagina
Sa dea un comm sa-si recunoasca vina :))
Share:

7 comentarii:

  1. ”Cu El, prin El și pentru El sunt toate lucrurile!”

    RăspundețiȘtergere
  2. as vrea sa pot gandi asa,
    dar pe zi ce trece ma conving tot mai mult ca nu se mai poate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc pt ce ai spus pe blog, si da m.am gandit...insa la noi in tara e degeaba, nu te promoveaza NIMENI. daca vrei sa mai vorbim, inafara blogosferei:)), da.mi un coment cu id.ul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) eu stiu ca totul trece:D si mereu dupa ploaie vine soare:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ploaie vine soare dar e si invers...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place optimismul romanilor:). Am auzit multe persoane folosind proverbul din titlu si de fiecare data am simtit ca nu am ramas fara speranta. Frumoasa postarea:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  7. @B.D - Ai dreptate !
    @Lavinia (Lavi.H) - Se poate , trebuie doar sa vrem !Nimic nu este imposibil !
    @Dudus :npc !ti-am lasat intr-un comm id-ul meu :)
    @Lavinia Monica : asa e :)
    @Denisa : Da...exista si inversul !
    @Only Books : Si mie imi place sa vad optimism , dar din pacate acest sentiment incepe sa paleasca printre reziduurile vietii pe care ni le creem singuri .Ma bucur ca ti-a placut articolul !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!