15.03.2012

Leapsa...







Aceasta leapsa am primit-o de la Lavi . Iti multumesc mult :x .

Leapşa cinefila :
1. Filmul preferat:
Step up 2
2. Cel mai prost film văzut vreodată
Nu pot spune ,,cel mai prost film" fiindca toate filmele cu exceptia : Horror si cele cu cowboy imi plac .
3. Cel mai bun 3d?
Step Up 3D
4. Cea mai mare dezamăgire?
Au fost multe ...nu pot alege una !
5. Ultimul film vizionat?
Footloose - Dans interzis
6. Ce film necunoscut ai recomanda (3 opţiuni):
Nu pot recomanda filme pe care nu le cunosc .
7. Filmul românesc preferat?
Liceenii
8. Ce preferaţi: filmele dinainte de 89 sau cele actuale?
Cele actuale !
9. Cel mai slab film românesc?
(lipsa)
10. Cinci filme româneşti pe care le-ai recomanda (în afara de preferat)
Liceeni si Morometii . (sunt doar doua , pentru ca doar pe-acestea le pot recomanda)
11. Ultimul film romanesc văzut:
Liceenii



Share:

5 comentarii:

  1. Draguta leapsa! Am vazut si eu Morometii si Liceeni, in ciuda multor pesoane din jurul meu carora nu le-a placut aceste doua filme, mie mi s-au parut chiar interesante. :D
    N-am apucat totusi sa ma uit la step up.
    Pana acum ceva timp ma uitam aproape zilnic la cate un film de groaza. De curand insa cand am incercat sa mai vad inca unul mi-a venit mintea la cap si mi-am dat seama ca nu sunt decat psihopati care fac filme psihopate cu alti psihopati, de-a dreptul pshipatesc, deci mi-a ajuns si cu astea. :))
    Mai pe scurt, ai gusturi bune. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adda :Mersi ! Filmul Step Up 2 este un film care are ca tema :iubirea .Mi-a placut enorm de mult acel film si nu cred ca o sa il uit vreodata !Ti-l recomand !

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare că-ţi place mult filmul "Liceenii"

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!