02.12.2013

Despre 1 Decembrie

Pe parcursul anului ne huiduim țara iar când vine ziua de 1 Decembrie o iubim cu toții. În fond, ce este patriotismul? Un mare gunoi... Nu sunt patriot, dar asta nu-nseamnă că nu-mi iubesc țara. Iubesc oamenii, pământurile noastre, pădurile și toate frumusețile cu care este înglobită această țară. Cu toate astea, nu sunt patriot. Nu sunt pentru că VOI ați redefinit acest termen, l-ați denigrat, ați umplut cu noroi până și culoarea roșie care reprezintă sângele, cu noroiul vostru social.



M-am uitat la tv în mod special, să văd parada militară care, în sinea mea, înseamnă o mare porcărie. Să defilezi cu arme menite să ucidă în fața unor copii care rămân așa de impresionați de ceea ce văd...Vă rog... Pot rămâne traume psihice iar Biserica vine și stropește cu apă sfințită pentru a ucide mai cu foc... Asta e mentalitatea. Fără voi, patrioții, armata ar fi inutilă iar banii care se cheltuiesc pe arme și muniții ne-ar face viața mai bună. 











UPDATE: 





Văd că nu sunt singurul care are aceste gânduri. Priviți ce a scris Mihai Bendeac pe pagina lui de facebook:






"Nu. Nu am intrat in hora asta penibilo-patriotarda. Nu am urlat "La mulți ani, România", nu m-am învelit cu drapelul.Ideea de patriotism, pentru mine, este ticăloasă. Dacă pe planeta nu ar exista patrioti, armata ar fi o inutilitate.Dacă armata ar fi o inutilitate, banii cheltuiți pe armament si salarii, ne-ar face Viețile mai frumoase.Nimic nu mi se pare mai ordinar decât paradele militare. Sa marsaluiesti cu niște dispozitive create pentru a ucide, prin fata unor copii ce aplauda, mi se pare trist...
Iar biserica, evident, le stropeste cu apă Sfințita. Ca sa ucidă mai cu foc. 
Visez la o planeta fără Granițe. Si fără patriotism..
Ganditi..."Iar biserica, evident, le stropeste cu apă Sfințita. Ca sa ucidă mai cu foc. Visez la o planeta fără Granițe. Si fără patriotism..Ganditi..."

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!