09.12.2013

Arta fotografiei

Fotografia este o arta.


Este atat de frumos sa captezi momentele intr-o cutie mica digitala si apoi sa devina printabila pe o coala speciala. Simti ca pentru moment opresti timpul in loc. Totul ingheata, locul nu se va schimba niciodata iar acesta va fi mereu viu in memoria noastra. Privim la ea cu caldura, doar noi am facut-o...cu multa iubire. Este o fotografie, parcul acela a suferit mult de-alungul timpului, era un loc special fiindca acolo ma jucam cand eram mic. Nu am uitat sa-l imortalizez, sa-l privesc de fiecare data cand vreau, sa-mi aduc aminte de momentele frumoase din copilarie in care ma dadeam in leagan acolo sau pe topogan. Fotografia a ingalbenit putin...TIMPUL.... offff. A trecut atatia ani, inca-mi este dor de el, sa-l simt, sa-l resimt...sa fiu acolo dar stiu ca el nu mai e. Nu ma mai asteapta, a spus-o demult, cand, datorita varstei, mi-am luat la revedere de la el. Dar el nu mai e acolo de cativa ani, acum este o cladire rece din beton acoperita cu geamuri in care oamenii intra, lucreaza 8 ore pe zi asezati in fata calculatoarelor si atat. Eu am o fotografie cu el,dar el....dar el... are o amintire cu mine? Oare, trebuia sa-i ofer si eu o fotografie cu mine?
Acelasi lucru s-a intamplat de foarte multe ori. Magazinul acela din colt, chioscul meu de ziare, bradutul de la intrarea pe strada Mihail Kogalniceanu...au disparut. Timpul ne-a marcat pe toti, dar momentele mai traiesc prin ochii fotografiei. Vechiul meu aparat a imbatranit si el, acum au aparut altele, mult mai moderne si mai sofisticate. Eu am imbatranit, meseria de fotograf am agatat-o in cui iar totul se rezuma doar la pasiune, la fotografiatul din placere, pentru a-mi imbogati colectia de fotografii. Ma bucur insa, ca sunt destui oameni pasionati de fotografie care practica aceasta meserie mai departe. Sunt entuziasmati la fiecare fotografie pe care o fac, sunt atenti la detalii, stiu sa focalizeze ceea ce vor sa scoata in evidenta, sunt acolo de fiecare data cand este nevoie de ei si se contopesc cu decorul.
De curand am dat peste www.andreiscintei.ro , un tanar pasionat de fotografie care ridica aceasta meserie la nivel de arta. El este cel care duce aceasta misiune mai departe... unul dintre alesi, persoana care captureaza decorul si opreste timpul intr-un aparat. Aruncati o privire pe site-ul lui si asa o sa cristalizati cateva secunde sau minute din viata voastra...
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!