20.12.2013

La micile cumparaturi

Copii sunt cei mai draguti, sunt micii nostri ingerasi care ne inveselesc ziua si ne cuprind cu iubirea si inocenta lor. Zilele trecute am mers cu o foarte buna prietena la cumparaturi. Adica ea a reusit intr-un fel sa ma convinga sa merg, dupa...ne-am retras la o cafea si o barfa mica.
Ea are un copil in varsta de trei anisori si trebuia sa-i cumpere cateva elemente vestimentare de iarna copilului. Ea asa este, nu se poate duce niciodata singura la cumparaturi pentru ca nu-i place. Copilul era la mama ei, sotul ei la serviciu, asa ca m-a recrutat pe mine in misiunea de a-i gasi hainutele potrivite pentru copil. Sa presupunem ca am fost pe post de asistent... Si am mers, am cautat, nu prea multe lucruri bune si nici convenabile la pret nu prea erau. I-am auzit murmurul acela ca a plecat nemultumita de ceea ce am gasit in acel magazin. Doar doua caciulite a luat de-acolo care i-au placut in mod deosebit si atat. Tot batea vorba pe loc sa mergem la celalalt magazin de haine pentru copii care se situa la celalalt capat al orasului. I-am spus de abelino.ro, loc unde poate gasi cele mai faine hainute si elemente vestimentare pentru copii. Ne-am baut cafelele, timp in care am vorbit de una, de alta si pe urma am luat-o usor, usor spre casa ei. Ne-am asezat, i-am deschis laptop-ul pe pagina respectiva si am zis "Uite!". Aveau de toate, s-a uitat in intregul magazin si stiu ca si-a umplut cosuletul cu de toate. Stateam langa ea si-mi tot zicea: "i-aute ce caciulita frumoasa, dar ce plovoras superb, vaaaaai ce pantalonasi minunati" etc. In felul acesta nu a mai trebuit sa mergem pana la celalalt capat al orasului, loc care nu eram siguri ca le puteam gasi pe toate. In felul acesta, cumparaturile au fost mai confortabile si deranjul nu era prea mare. Urma sa vina un nene sa-i bata la usa si sa-i spuna: "Comanda dvs....". A fost multumita de ceea ce a vazut si a comandat tot ce a avut nevoie. Prima mea misiune a fost indeplinita, am un un asistent de nadejde in cumpararea accesoriilor vestimentare pentru copil.
Ea: Voi barbatii, va plac lucrurile simple si rapide.
Eu:... confortabile si care nu ne dau batai de cap.
Ea: Se vede...Dar tot as fi preferat o plimbare prin magazin...
Eu:...si pierderea a cateva ore bune printre rafturi
Ea: Voi, barbatii...
Eu:Ahhh, voi, femeile... :))
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!