14.12.2013

Viata la cort

Zona de munte, aer curat, prietenii cu mine si o vacanta bine meritata. Ahh, aer proaspat... Iubesc muntele. Am plecat intr-o zi de joi la drum, era tare frumos afara iar vremea a tinut cu noi pe intreaga vacanta. Nu am fost la mare pana acum si asta pentru ca nu imi place...DAAA...o spun foarte clar, asta ca o paranteza. Nu ma fascineaza, nu neg faptul ca marea nu are frumusetea ei, dar prefer muntele.
Ne-am impachetat lucrurile, ne-am inchiriat corturi de pe corturi de inchiriat si ne-am dus. Am lasat minutele sa se scurga din ceas iar soarele sa ne fie ghid in aventura.
Tot drumul am facut glume si ne-am amuzat teribil. Am decis cu totii ca singurul aparat electronic pe care il luam cu noi sa fie telefonul mobil si atat. Cateva zile fara alta tehnologie: radio, tv, calculatoare, internet si altele. Am avut si o intalnire neasteptata cu un urs, moment in care l-am vazut, imediat ne-am schimbat sensul de mers in directia opusa. Aveam harta cu noi, stiam pe unde sa mergem si incotro ne indreptam, doar ca uneori, mai intervin si alte lucruri care ne abat de la drum. E o aventura pana la urma...
Corturile au fost foarte confortabile...ne-am reintors la natura, locul de unde am venit. Am constatat faptul ca dormitul la cort este o activitate mult mai relaxanta si asta pentru faptul ca te desprinzi de toata activitatea si jungla urbana. Claxoanele de masini si injuraturile unor taximetristi au fost inlocuite de sunetul pasarilor de noapte si linistea aceea in care ai vrea sa te afunzi in fiecare seara, in dormitorul tau.
Ce vacante la Paris? Ce vacante la Berlin? Ce insule extravagante? Nici gand... George a fost cu ideea asta si s-a gandit foarte bine. Concediul urmator cred ca stiu cum mi-l petrec. Banuiti si voi, nu?
Asa ca, dragilor... intotdeauna omul a fost conectat cu natura. Vizitand natura va vizitati casa, locul de unde-ati venit. Este frumos, relaxant dar si solicitant pentru faptul ca omul s-a invatat cu comoditatea de-acasa, cu toate ustensilele care-i fac viata mai usoara, dar defapt, mancarea facuta la foc deschis, dormitul in cort si plimbarea in natura reprezinta adevaratele activitati de baza ale omului, solicitante dar in acelasi timp, relaxante.
Voi ce parere aveti? Cand v-ati plimbat ultima data prin natura? Aveti aceeasi parere ca si a mea? Vreau sa va aud parerea.
Share:

Un comentariu:

  1. Am fost in natura de curand, eu cred ca e frumos...
    si mi-ar placea sa merg cu cortul dar nu am avut inca ocazia, cine stie,poate la vara :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!