10.12.2013

O fotografie de 10

Ador sa fac fotografii. Este meseria mea, sunt mereu alaturi de oameni fericiti, ii privesc in suflet, radiaza de fericire si iubire, ochii le sclipesc si in umbra iar zambetul il au mereu pe fata. Petreceri peste petreceri, momente cand oamenii se distreaza la maxim, fie ca e vorba de o reusita sau de un eveniment special, cum ar fi o zi de nastere. De cele mai multe ori, nunti... Martor, participant dar si fotograf. 3 in 1 in acelasi timp, dar ma bucura faptul ca pot imortaliza acele momente pentru ei, sa opresc timpul si sa fixez decorul intr-un aparat si apoi sa le redau de fiecare data zambetul pe buze cand privesc la fotografiile pe care le fac. Albumele de nunta sunt cele mai speciale, semnifica momentul de uniune, de intregire a doi oameni, un moment de maxima iubire, satisfactie si atentie. Ei doi sunt in centrul atentiei, mirele si mireasa, cei doi ingeri aflati pe Pamant, in acele momente, pentru noi.
Le zambesc din spatele aparatului, ii focalizez si poc. Gata... v-am capturat. Acum va aflati in cutia mea magica in care culorile danseaza si se paleteaza in interior, care se aseaza pe o coala speciala intr-un amestec divin si dupa cateva secunde, VOILA...fotografia.
Tatal meu a fost fotograf pe vremea aceea, cand imaginile nu cunosteau decat o nuanta de alb-negru, a reusit el sa prinda putin si din tehnologia color, dar de la tehnologia color pana-n prezent, duc eu misiunea mai depare. Ce va fi dupa? Ce evolutie va cunoaste fotografia?
Revenind la fotografia de nunta... Dupa ce v-am imortalizat o sa ajungeti pe site-ul meu. Sunt fotograf Bucuresti de meserie, nu mi-a placut sa fac altceva decat fotografie pentru ca prin asta traiesc, ma face sa ma simt bine, sa ma relaxez dar in acelasi timp...muncesc.
Multi sunt cei care fac fotografii, dar putini duc fotografia la nivel de arta. Iti trebuie un al 3-lea ochi pentru a face fotografii, acel ochi care observa toate detaliile, in ce loc sa fii si in ce timp, care stie ce sa focalizeze si ce sa lase pe fundal si care stie cum sa "tempereze" culorile decorului.
De mic ma jucam cu aparatul foto si faceam fotografii la copii de varsta mea, la animale, la natura... asa am inceput sa invat. Daca la o varsta frageda te-ndragostesti de ceva, il iubesti toata viata. M-am indragostit de fotografie si ma declar bolnav pe viata "de fotografiere". Iar fotografia are capacitatea de a exprima mai multe sentimente decat poate reda cuvantul. "O poza cat o mie de cuvinte..." auzim des, pe unde ne ducem. De ce?
Daca eu am fotografiat si fotografiez atatea nunti, la nunta mea ma voi fotografia singur? Nici gand... Voi cauta un alt fotograf la fel sau mult mai capabil care sa-mi citeasca dorintele, sa stie ce vreau in materie de fotografii, care sa-mi "captureze" nunta-ntr-o cutie magica.
Multe nu mai sunt de spus, fotografiati-va momentele frumoase din viata, fotografiati-va persoanele dragi, fotografiati-va la evenimentele speciale fiindca fotografia reuseste sa nasca cele mai frumoase amintiri.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!